SPIED: 2024. gada BMW M5 Hybrid pamanīts testēšanas laikā uz valsts ceļiem

Tas vairs nav noslēpums – nākamās paaudzes BMW M5 būs plug-in hibrīddzinējs. Gaidāmais M5 jau vairākkārt ir pamanīts testos, un katru reizi automašīnai ir uzliktas emblēmas “Hybrid Test Vehicle”, tādējādi novēršot jebkādas neskaidrības. Ir parādījušās dažas jaunas fotogrāfijas, kurās redzams topošais hibrīda M5, un, lai gan tās neatklāj pilnīgi jaunas detaļas, tās parāda tā dizainu nedaudz labāk nekā citās fotogrāfijās. (Fotogrāfijas mums nepieder, bet tās var apskatīt šeit)

Mums ir teikts, ka nākamās paaudzes 5. sērijas un pēc tam arī M5 modeļiem būs vienkāršāks un atturīgāks dizains, nekā esam redzējuši citos jaunākajos BMW modeļos. Tas nozīmē, ka nebūs masīvu nieru režģu un dalītu priekšējo lukturu. To var redzēt šajos jaunajos fotoattēlos, jo priekšējie lukturi šķiet normāli – ar BMW raksturīgo dubulto hallo dizainu – un nieru režģi, kas šķiet saprātīga izmēra. Pat ar kamuflāžas palīdzību ir viegli secināt, ka M5 ir jābūt ar pievilcīgu dizainu.

Šķiet, ka BMW M, iespējams, ir ņēmis pie sirds sūdzības par to, ka F90 M5 neizskatās pietiekami “butch”, jo hibrīda M5 testa mūlim šajos fotoattēlos, šķiet, ir piestiprināti daži “chonky” spārnu atloki. Izskatās arī, ka tam varētu būt diezgan masīvs priekšējais bamperis, lai gan BMW labprāt izmanto viltotus virsbūves paneļus uz saviem izmēģinājuma modeļiem, tāpēc nekad nevar zināt.

2023 bmw m5 hybrid v8 0002 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Vēl viens interesants dizaina elements, ko vērts pieminēt, ir tā gludā C-veida sliede. Iespējams, tas ir viltojums, taču pāreja no jumta uz C-svārsteni šķiet ļoti vienmērīga un pakāpeniska, kas izskatās labi. Jebkāda BMW Hofmeistera Kinka interpretācija gan pagaidām paliks apslēpta aiz kamuflāžas. Smalki izskatīgo aizmuguri papildina četru izplūdes gāzu izplūdes atveres, tāpēc vismaz zinām, ka viens BMW M dizains saglabāsies.

Kad jaunais BMW M5 debitēs, tas būs pirmais plug-in hibrīda M automobilis un jaudīgākais M5 vēsturē. Tas, visticamāk, izmantos kādu XM hibrīda spēka agregāta versiju, tikai ar mazāku jaudu, tāpēc tā jauda varētu sasniegt 700 zirgspēku. Hibrīda M5 varētu būt episks vai neveiksmīgs, tāpēc mēs ar neparastu nepacietību gaidām, kas no tā taps.

[Foto: instagram.com/wilcoblok]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru