Rolls-Royce Wraith īpašnieks pārdeva savu māju, lai finansētu elektrības pārbūvi

Starp kaislību un apsēstību ir smalka robeža, un daži varētu apgalvot, ka Vinsents Ju to ir pārkāpis. Viņš ir uzņēmējs no Ričmondas, Britu Kolumbijā, Kanādā, un viņa garāžā ir Rolls-Royce Wraith. Un ne tikai kāda majestātiskā kupeja versija, bet pilnībā elektriska. Viņam izdevās apsteigt RR, radot savu pašu elektrisko automobili pirms Spectre parādīsies 2023. gada beigās.

Viņš pavadīja četrus gadus, lai no sava Wraith izgrieztu eļļotās detaļas un aizstātu tās ar pilnībā elektrisku spēka agregātu. Pārbūvei bija nepieciešami arī vairāki braucieni uz Vāciju, Japānu un Amerikas Savienotajām Valstīm, lai sagādātu nepieciešamās detaļas. Lai gan tas viss izklausās iespaidīgi, tas viss nav tikai saule un varavīksne. Lai finansētu savu dārgo projektu, Vincentam Yu nācās pārdot savu māju.

Labi, dažreiz mums ir jāziedo milzīgi upuri, lai uzkurinātu savu kaislību. Tomēr Richmond News ziņo, ka viņa sievai šis drastiskais lēmums šķita nepieņemams, un viņa nolēma šķirties no sava otra partnera.

Wraith EV tagad var nobraukt līdz 310 jūdzēm (500 kilometriem) bez benzīna patēriņa. Tas ir iespaidīgs nobraukums, ņemot vērā kupejas svaru, jo īpaši tāpēc, ka EV, visticamāk, ir daudz smagāks par V12 modeli. Oriģinālais modelis jau pirms akumulatoru komplekta pievienošanas svēra gandrīz 2500 kilogramus (5500 mārciņas).

Wraith Black Badge Neon Nights 830x467

Viņš ir nodibinājis jaunu uzņēmumu, kas nodarbojas ar elektromobiļu pārveidošanu

Vincents Ju izdomāja par Wraith EV pēc tam, kad vecākā meita viņu asi kritizēja par to, ka viņš brauc ar benzīnu patērējošu automašīnu: “Tev nevajadzētu uzvesties kā turīgam muļķim, braucot pa pilsētu ar smirdīgu mašīnu un piesārņojot gaisu.” Tas pamudināja 50 gadus veco inženieri piešķirt savam luksusa kupejai elektrisko sirdi un ķērās pie darba, apvienojoties ar dažiem mehāniķiem.

Komanda veica visus nepieciešamos darbus, sākot ar elektromotoru un beidzot ar akumulatoru un visu, kas ir starp tiem. Vincent Yu ir izveidojis uzņēmumu Mars Power, kas nodarbojas ar ICE pārveidošanu uz elektromobiļiem, un viņa zinātība tiek veiksmīgi izmantota arī citu automobiļu būvēšanai pēc pasūtījuma. Jautāts, vai tas viss ir bijis tā vērts, viņš, šķiet, nav uztraucies par to, ka sieva viņu pamet:

“Es esmu laimīgs, ja vien mans stāsts var likt kaut vienam cilvēkam uz zemes pasmieties un vienlaikus sākt domāt par klimata pārmaiņām.””

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru