2023. gada BMW M340d Touring LCI piesaista uzmanību ar signālzaļo krāsu

Ne velti BMW M3 Touring pēdējās dienās ir izpelnījies lielu uzmanību pēc tā pirmizrādes tiešsaistē un pēc tam, kad nedēļas nogalē tas pirmo reizi publiski parādījās 2022. gada Gudvudas Ātruma festivālā. Šis universālis, iespējams, nav tik pievilcīgs, taču tas joprojām ir interesants vairāku iemeslu dēļ. Piemēram, šie reālie attēli ļauj mums pirmo reizi aplūkot M340d no metāla, ņemot vērā, ka līdz šim esam redzējuši tikai 2023. gada M340i.

Lai gan 3. sērijas LCI modeļiem M Performance ir pieejams papildu oglekļa šķiedras jumts, tas ir pieejams tikai sedanam. Toms Čapels (Tom Chappell) Stefana Džeimsa (Stephen James BMW Group) dīlerim uzņēma M340d Touring ar individuālu Signal Green krāsu, kas ļauj izcelt jebkuru BMW. Izpildījuma dīzeļdzinēja universālim ir vintage Motorsport emblēma, kas līdz gada beigām pieejama visiem M un M Sport automobiļiem.

2023 BMW M340d Signal Green 3 830x553

Foto: instagram.com/stephenjamesbmwgroup un instagram.com/tomchappellcars

M340d xDrive, kas ir nedaudz faceliftēts, ir pārveidots venes režģa raksts, kas šajā gadījumā ir aptumšots, jo automašīnai ir uzstādīta opcionālā M spīdīgā Shadow Line opcija. G21 ir arī pārveidots priekšējais bamperis atbilstoši X3 / X4 LCI, savukārt LED dienas gaitas lukturi izskatās asāki salīdzinājumā ar pirms LCI 3er.

M340d Touring, kas pieejams tikai dažās valstīs, ir aprīkots ar iDrive 8 informācijas un izklaides sistēmu, tāpat kā pārējā 3. sērijas modeļu klāstā, tostarp M3 Sedans. Matemātika sākas no 72 300 eiro Vācijā, kur šie 19 collu melnie diski maksā gandrīz 2000 eiro papildus. Tas turpina darboties ar 3,0 litru turbodīzeļdzinēju, bet iekšējais sešcilindru dzinējs tagad izmanto 48 V mild-hibrīda tehnoloģiju, kas nodrošina īsu elektrības padevi.

2023 BMW M340d Signal Green 13 830x518

Foto: instagram.com/stephenjamesbmwgroup un instagram.com/tomchappellcars

M340d Touring joprojām ir elegants un praktisks braucamais ar vairāk nekā pietiekamu veiktspēju, ko nodrošina 700 Nm griezes moments jau no 1750 apgriezieniem minūtē. 340 zirgspēki joprojām tiek nosūtīti tikai uz abām asīm, izmantojot astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas nodrošina vieglu kruīza gaitu. Jāatzīmē, ka mild-hibrīda sistēma nodrošina papildu 11 ZS, tāpat kā tas ir visos pārējos spēka agregātos, kas tagad ir aprīkoti ar 48 V piedziņu.

Avots: tomchappellcars / Instagram | stephenjamesbmwgroup / Instagram

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru