BMW 3. sērijas facelifts sāks ražošanu 2022. gada jūlijā

Līdz BMW 3. sērijas faceliftam atlikuši tikai daži mēneši. Atjauninātā vidējā izmēra sedana un Touring modeļa ražošana sāksies 2022. gada jūlijā un turpināsies līdz 2025. gadam (sedans) un 2026. gadam (Touring). Mums zināmo 3. sērijas modeli nomainīs NK paaudze (Neue Klasse), kas ir uz elektrību orientēta platforma.

Jaunā iDrive 8

bmw i440 photos 9 830x623

Taču līdz tam populārajai 3. sērijas automašīnai joprojām ir daži triki. Un tas sāksies salonā. Šodien mēs varam apstiprināt, ka BMW 3. sērijas LCI saņems informācijas un izklaides sistēmas modernizāciju, kas sastāvēs no diviem lieliem LCD ekrāniem – līdzīgi kā i4 – un, protams, iDrive 8.

Masīvajā 14,9 collu, 200 ppi, īpaši augstas izšķirtspējas platekrānā ir spilgta, krāsaina grafika, ko ir viegli atpazīt, un galveno ekrānu veido masīvas, spilgtas un spilgtas flīzes, kas ir skaidrākas un vieglāk saprotamas nekā iepriekš. Pats ekrāns ir izliekts pret autovadītāju, lai atgādinātu veco BMW automobiļu izliektos instrumentu paneļus. Tas ne tikai ir izliekts pret autovadītāju, lai atvieglotu skārienjūtīgā ekrāna ergonomiku, bet arī ir apvienots ar 12,3 collu instrumentu paneli, tādējādi nodrošinot harmoniskāku izskatu.

Aiz instrumentu paneļa, visticamāk, atradīsim arī jauno head-up displeju, kas atrodas vienā līmenī ar paneli, padarot to gandrīz pilnībā paslēptu no skata. Kā redzams i4 modelī, grafikas, ko tas attēlo uz vējstikla tieši pirms vadītāja, ir ievērojami uzlabotas, daudz skaidrākas un intuitīvākas.

Daudz spēka agregātu izvēles iespēju

2020 BMW M340i Touring test drive 14 830x553

Tāpat kā pašreizējais modelis, arī BMW 3. sērijas faceliftā tiks izmantota benzīna, dīzeļdzinēja un plug-in hibrīda spēka agregātu kombinācija. Šogad dzinēju nodaļā nav gaidāmas būtiskas izmaiņas. Sākuma līmeņa modelis arī turpmāk būs 318i (ne ASV modelis), bet augstākā līmeņa modeļi būs M340i un M340d (ne ASV modelis).

Ceļš uz pilnīgu elektrifikāciju ved caur plug-in hibrīdiem, un BMW turpinās piedāvāt 320e un 330e modeļus. Pirmajā tiek izmantots 2,0 litru četru cilindru dzinējs, kas savienots ar elektromotoru, savukārt otrajā tiek izmantots 3,0 sešu cilindru dzinējs, kas arī ir savienots ar elektromotoru. ASV tirgū paredzēts piedāvāt tikai BMW 330e.

Viegli dizaina uzlabojumi

Fotogrāfijas, ko mums sniedza www.instagram.com/joelre98

3. sērija saņems zīmolam ierasto LCI viduscikla atsvaidzināšanas procedūru, kas nodrošinās dažus atjauninājumus šajā pašā sejā. Taču šie atjauninājumi būs minimāli. Viens no unikālākajiem šī G20 3er dizaina elementiem ir priekšējo lukturu dizains. Priekšējie lukturi ar iegriezumiem apakšā atgādina E46 modeļa priekšējos lukturus. Turklāt nešķiet, ka nieru režģi būtu daudz mainījušies, tāpēc tie saglabās neagresīvo dizainu. Kad 3. sērijas BMW saņems LCI apstrādi, tas jau tā labi izskatīgo automobili padarīs vēl nedaudz labāku.

Ja vien nedzīvojat Ķīnā. Agrīna noplūde no Āzijas sniedza mums nelielu ieskatu BMW plānos attiecībā uz šo tirgu. Par elektrisko BMW 3. sērijas sedanu baumoja jau gadiem ilgi, taču šī ir pirmā reize, kad mēs varam redzēt tā galīgo dizainu. Ja nosaukuma izvēle ir mazliet dīvaina – ņemot vērā, ka BMW joprojām ražo i3 hečbeku -, tad dizains tāds nav.

Tikai Ķīnai paredzētais BMW i3 Sedans ir veidots uz G20 3. sērijas modeļa bāzes, un, kā jau to varēja gaidīt, tas izskatās diezgan līdzīgi parastajam sedanam ar parasto dzinēju. Acīmredzot automašīnas nosaukums ir BMW i3 35L, kas nozīmē garo garenbāzi. Pagaidām nav pieejami nekādi tehniskie dati. Taču viens ir gandrīz skaidrs: BMW i3 (3. sērijas elektriskais), šķiet, ir paredzēts tikai Ķīnas tirgum.

[Augšējā attēlā redzams BMW i4 izliektais displejs]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru