Kuru BMW man vajadzētu iegādāties kā pirmajam īpašniekam?

Mūsdienās, ja apsverat iespēju iegādāties savu pirmo jauno BMW, ir viegli pārsteigties. Ir visas šīs muļķības par režģiem un, šķiet, miljons dažādu modeļu. Deviņdesmitajos gados jums bija 3., 5. vai 7. sērija. Visbeidzot, Z3. Tas ir tālu no aptuveni piecpadsmit dažādiem modeļiem, ko šodien piedāvā 2022. gadā.

Par laimi, mēs esam šeit, lai jums to atvieglotu. Mūsu ieteikumi pirmajiem BMW pircējiem ir 3. sērija un nemainīgi labais X3. Pat visbāzes formā tie abi lieliski parāda, no kurienes nāk šis zīmols: RWD, aizraujoša braukšanas dinamika un mūsdienīgs izskats.

Taču tie arī parāda, uz ko BMW, šķiet, raugās nākotnē: uz tehnoloģijām un individuālām vajadzībām. BMW stallī ir pieejami jauni papildinājumi, piemēram, tālvadības pults un plašāka integrācija ar MyBMW lietotni, un jūs pat varat izvēlēties pievienot funkcijas savam transportlīdzeklim pēc tā iegādes, izmantojot BMW Connected Store.

Abi pārstāv arī BMW modeļu klāstu, sākot no sākuma līmeņa 330i un X3 sDrive30i līdz pat entuziastiem pielāgotajiem M3 un X3M. Katra apdare noteikti eksistē nedaudz atšķirīgos segmentos, taču tās visas lieliski kalpo zīmolam kā ievadkurss. Viens brauciens ar X3M jums pateiks visu, kas jums jāzina par to, ko sniegs ikoniskais M3, un otrādi. Mēs aplūkosim gan X3, gan 3. sēriju, pārrunāsim atšķirīgās garšas, un jūs varēsiet izlemt, kurš no tiem ir piemērots tieši jums.

3. sērijas BMW

2019 BMW 330i test review 49 830x553

Sākot ar 330i, 3. sērija joprojām ir nemainīgs BMW modeļu klāsta favorīts. Neraugoties uz pārdošanas rādītāju samazināšanos SUV mīlošajā tirgū, šeit joprojām ir liela vērtība, ja jums nav iebildumu braukt ar sedanu. Un kāpēc gan? Daudz cilvēku pērk SUV, kas nedara neko tādu, kam nepieciešama papildu lietderība – nemaksājiet par to, ko neizmantojat. Jūs joprojām varat iegādāties xDrive (BMW visu riteņu piedziņas sistēmu), un jūs pat varat iegādāties 330e hibrīda versiju.

2020 BMW M340i sedan test drive 35 830x543

Un, lai gan 330i 255 ZS un 295 ZS griezes momenta spēks ļauj tam sasniegt visu nepieciešamo veiktspēju, ir arī… cits veids. M340i ir vēl augstāks līmenis un piedāvā daudz papildaprīkojuma no 330i standarta aprīkojuma (piemēram, M sporta pakotni un Live Cockpit Professional), kā arī 382 ZS rindu sešdzinēju. Lai gan 330i nekad nav bijis gluži “gājējs”, tomēr reizēm tas var šķist mazliet apklusis – un M340i ir kafija, kas tam nepieciešama. Savienojumā ar xDrive, lai iegūtu smieklīgus un smieklīgus rezultātus (jo īpaši 0-60 laiku).

Pēdējais ir M3, un šeit nevar teikt neko daudz, kas jau nebūtu teikts citur. Aizmugures piedziņa un manuālā vai pilnpiedziņa un automāts – to var veidot pēc gaumes, un nav nepareizu sastāvdaļu. M3 ir labs pirmais ieskrējiens BMW; ja vien jūsu cerības atbilst tam, kas ir šis automobilis – luksusa sedans, kas prot arī episkā veidā apbraukt sacīkšu trasi. Un, protams, ņemiet vērā režģi.

BMW X3

X3 sākumcena ir par aptuveni 2000 ASV dolāru augstāka nekā bāzes 330i, un par šo naudu jūs saņemat vairāk – lielāku klīrensu, vairāk glabāšanas vietu, labāku redzamību un vairāk sēdvietu salonā. X3 vienmēr ir labi novērtējuši gan entuziasti, gan sabiedrība, un jaunākā versija neatkāpjas no šīs formulas. Piekabes sakabe ir pieejama jau no rūpnīcas par izdevīgu cenu 550 ASV dolāru apmērā, kas palielina lietderību un praktiskumu tiem, kas dod priekšroku brīvā dabā. Standarta komplektācijā ir RWD (vēl 2000 dolāru par xDrive AWD) ar turbo četru cilindru dzinēju, kura jauda ir 248 zirgspēki, kas mazliet sarūgtina. Ātrumspēja nav X3 spēkrata trumpis, līdz jūs pievienojaties X3 M40i modelim.

Un jums vajadzētu to darīt. Tie paši 382 poniji, kas atrodas zem M340i motora pārsega, ir atrodami arī šeit, un tie nodrošina lēnajam SAV tik ļoti vajadzīgo gaitu. Tagad jūs varēsiet vest savas mantas stilīgi un ātri. Turklāt, pateicoties nesenajam X3 viduscikla atsvaidzinājumam, tagad tam ir pievienoti M dizaina spoguļi un vēl vairāk M emblēmu, lai visi uz ceļa zinātu, ka esat iztērējis papildu naudu.

Atkal nonākam pie veiktspējas virsotnes – X3 M. No 473 līdz 503 zirgspēkiem (atkarībā no apdares) ir pietiekami, lai liktu pasmaidīt jebkuram veiktspējas džunķim, un, ja supersportiskie apvidus automobiļi ir jūsu iecienītākais modelis, jūsu dziesma nupat skanēja radio. Tāpat kā par M3, lielākā daļa no tā, ko var pateikt, jau ir pateikts. Īsākais ir “praktiska veiktspēja”.

Pērkot savu pirmo BMW, ir svarīgi apsvērt, kas jums patiešām ir nepieciešams jūsu transportlīdzeklim. xDrive pievienošanai ir jēga tikai tad, ja plānojat to izmantot. X3 iegādei ir jēga tikai tad, ja plānojat izmantot visu papildu telpu. Jūsu pirmajam BMW jābūt īpašam – un jūs nevarat kļūdīties, izvēloties 3. sēriju vai X3!

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru