BMW i3 ir miris. Lai dzīvo i3. Jūlijā patiešām tiks pārtraukta šī dīvainā hečbeka ražošana, bet nosaukums saglabāsies 3. sērijas automobiļa pamatā esošajam elektriskajam automobilim. Ķīnā hečs nekad netika pārdots, un tur tiks ražots bezemisiju i3 sedans, kas paredzēts tikai vietējam tirgum. Tas nav balstīts uz globālo 3er, bet gan uz garenbāzes atvasinājumu ar lielāku vietu kājām.
Lielāks attālums starp asīm ir radījis pietiekami daudz vietas, lai ietilpinātu 70,3 kWh akumulatoru komplektu, kura neto ietilpība ir 66,1 kWh. Pamatojoties uz Ķīnas vieglo transportlīdzekļu testa ciklu, BMW i3 Sedans var nobraukt līdz 526 kilometriem (327 jūdzēm), pirms izlādējas akumulators. Saskaņā ar to pašu CLTC, 3er bez iekšdedzes dzinēja patērē 14,3 kWh / 100 kilometrus.
BMW i3 eDrive35L ir pieejams tikai ar pilnpiedziņas piedziņu un aizmugurējo elektromotoru. Ar 282 ZS (210 kW) un 400 Nm (295 ZS) tas no 0 līdz 62 mph (100 km/h) paātrinās 6,2 sekundēs. Tāpat kā Ķīnā ražotajā iX3, arī bez ICE sedans izmanto komponentus, kas izstrādāti Gen5 eDrive spēka piedziņas agregātam, kas atrodams arī i4 un iX modeļos.
3. sērijas auto ietilpība ir 480 litri, bet i3 ietilpība ir 410 litri, jo tam ir pievienota papildu aparatūra. Kad akumulators ir izlādējies, tā uzlāde no 10% līdz 80%, izmantojot līdzstrāvas pieslēgumu ar 95 kW jaudu, aizņem 35 minūtes. Ja steidzaties, 10 minūtes līdzstrāvas uzlādes nodrošina 60 jūdžu (97 km) nobraukumu. Izmantojot maiņstrāvas pieslēgumu, akumulatoru uzlādē ar 11 kW jaudu.
i3 Sedans lielākoties saglabājis sava ICE modeļa izskatu
No nedaudzajiem līdz šim kopīgotajiem fotoattēliem šķiet, ka i3 eDrive35L ir pārveidoti priekšējie lukturi ar asākām dienas gaitas gaismām. Nav skaidrs, vai atsvaidzinātie lukturi ir paredzēti globālajai 3. sērijas LCI versijai, taču tas šķiet ticami. Attiecībā uz aizmugurējiem lukturiem mēs varam redzēt tikai daļu izgriezumā, kur tie, šķiet, nav mainīti.
Tam ir tipiskais slēgtais režģis ar ziliem akcentiem un “i” emblēmu, kā arī pārveidots priekšējais bamperis. Turklāt, aplūkojot sānu profilu, redzami aerodinamiski optimizēti riteņi un uzlādes pieslēgvietas uz priekšējā kreisā un aizmugurējā labā spārna.
Klusajam un izstieptajam 3. sērijas sedanam ir īpaši pielāgota balstiekārta, kas piemērota Ķīnas ceļiem. To izstrādāja BMW sadarbībā ar kopuzņēmuma partneri Brilliance. Abas puses automašīnu montēs rūpnīcā Līdijā, Šenjanas pilsētā, un i3 nav plānots eksportēt. Pārdošana sāksies maijā.
Avots: BMW