Saskaņā ar grafiku BMW ir uzsācis septītās paaudzes 7. sērijas sērijveida ražošanu Dingolfingas rūpnīcā. No montāžas līnijas izbrauc G70 modelis gan ar iekšdedzes dzinējiem, gan elektropiedziņu, jo benzīna un dīzeļdegvielas 7er modelim pievienojas arī pirmais i7 modelis. Vācijas autobūves konglomerāts ir iztērējis vairāk nekā 300 miljonus eiro, lai sagatavotu rūpnīcu pilnīgi jaunā flagmaņa sedana ražošanai.
Pilnizmēra luksusa sedans tiek veidots uz tās pašas līnijas kā 5. sērijas, 8. sērijas un iX. BMW lēš, ka līdz desmitgades vidum puse no Dingolfingā ražotajiem automobiļiem būs elektriskie. Runājot par to, lielais bezizmešu SUV uzsāka ražošanu rūpnīcā tieši pirms gada, un 7. sērijā tiek izmantoti daži produktu un procesu moduļi, kas sākotnēji tika izstrādāti iX.
Atgriežoties pie 7. sērijas modeļa, tas ir pirmais BMW M Performance modelis ar plug-in hibrīddzinēju. M760e apvieno iekšdedzes sešdzinēju benzīna dzinēju ar elektromotoru, un tā kopējā jauda ir 571 zirgspēks. Tomēr tas nav jaudīgākais 7er, ko var iegādāties par naudu, jo nākamgad gaidāmajam i7 M70 būs 660 elektriskie zirgi.
Dingolfing ir atbildīgs par i7 xDrive60 elektromotoriem un akumulatoru bloku, jo arī tie tiek ražoti automobiļu ražošanas vietā. Tajā pašā rūpnīcā BMW ražo arī augstsprieguma akumulatoru un augsti integrēto elektrisko piedziņu iX3 (kā arī i4 un iX), lai gan pats automobilis tiek montēts Ķīnā.
BMW vēl tikai sāk savu elektrisko uzbrukumu, jo i5 sekos 2023. gadā, un tiek ziņots, ka i5 Touring nebūs tālu aiz muguras. Tālākā gaitā Neue Klasse platforma kalpos par pamatu i3 gan sedana, gan universāļa versijā. Tikmēr uzņēmums šonedēļ atvadījās no sākotnējā i3 hečbeka, kura deviņu gadu dzīves cikla laikā tika saražoti nedaudz vairāk nekā 250 000 eksemplāru.
Avots: BMW