Pagājušajā nedēļā BMW of North America nevilšus apstiprināja pirmo jaunās 7. sērijas ģimenes modeli: BMW i7 xDrive60. Un šim nosaukumam ir diezgan daudz saistību ar pārējo modeļu klāstu. Kā jau iepriekš esam ekskluzīvi ziņojuši, sagaidāms, ka G70 paaudzes 7. sērijas topmodelis būs pilnībā elektrisks un M tūnēts modelis. Visticamāk, nosaukums būs BMW i7 M70, kas kļūs par Minhenes elektromobiļu flagmani. Tāpēc, palielinot šo divu modeļu emblēmu skaitu par 10, mēs sagaidām, ka arī parastie, ar benzīna dzinējiem aprīkotie 7. sērijas modeļi iegūs jaunas emblēmas.
Viena noteiktība: Jauns V8 dzinējs
Render by instagram.com/srkdesignsin
Viens no tiem, iespējams, būs 2023. gada BMW 760i xDrive. Jaunajam nosaukumam noteikti ir jēga. Klients iegūs ne tikai līdzīga izskata 7. sēriju, bet arī līdzīgu jaudu. Šajā gadījumā baumas čukst par jaudu ap 535 zirgspēkiem, ko gandrīz noteikti nodrošinās jaunais S68 4,4 litru V8 motors ar vieglu hibrīda tehnoloģiju. Pēdējā laikā Minhenē diezgan bieži mainās emblēmu nosaukumi, tāpēc joprojām pastāv iespēja, ka BMW izvēlēsies vēl vairāk nodalīt ar elektrību darbināmo 7. sēriju no parastajiem spēka agregātiem. Tā, piemēram, BMW varētu pārdot i7 kā xDrive60, bet saglabāt benzīna dzinēja 750i nosaukumu.
Jaunais flagmanis Minhenē
Neatkarīgi no izvēlētajiem nosaukumiem jaunais 2023. gada BMW 7. sērijas modelis piedāvās jaunākās un labākās tehnoloģijas no Minhenes. Vispirms, BMW i7 xDrive60 maksimālais nobraukums būs 324 jūdzes. Šis rādītājs liecina, ka tam varētu būt tāds pats 105,2 kWh izmantojamais akumulatoru komplekts kā BMW iX xDrive50, jo arī šī automobiļa maksimālais nobraukums ir 324 jūdzes. Papildus izgaismotam radiatora režģim BMW i7 un 7. sērijas modeļiem būs arī tas, ko BMW dēvē par kristāla lukturiem, kas būs integrēti jaunajā dalīto lukturu dizainā.
Vēl divas interesantas detaļas par interjeru. Viens no tiem ir tas, ko mēs jau zinājām, – tam būs pieejams milzīgs kinozāles ekrāns, ko mēs redzējām CES izstādē. Šis 31″, 8K izšķirtspējas, 5G savienotais ekrāns nodrošinās episku izklaidi aizmugurējo sēdekļu pasažieriem, vienlaikus iegremdējot viņus automobiļa fantastiskajā Bowers & Wilkins telpiskās skaņas sistēmā. Šķiet, ka pats ekrāns, kad netiek izmantots, salokās līdz ar griestiem un pēc nepieciešamības atkal nolokās.
Otrs interesants elements ir pilnīgi jaunais “BMW mijiedarbības bārs”. Būtībā tā ir skaista izgaismota stikla josla, kas horizontāli izvietota pāri mērinstrumentu panelim. Tajā ir skārienjutīgi paneļi, kas kontrolē priekšējās gaisa atveres. Vēl viens jaunums būs automātiskās durvis ar mehānisko piedziņu. Tāpat kā visos Rolls-Royce modeļos, arī BMW i7 būs durvis, kas atveras un aizveras automātiski, tikai nospiežot pogu. Tas ir pirmais BMW produkts, kas piedāvā šādas durvis.
Turklāt BMW i7 atšķiras no pašreizējā iX flagmaņa ar savu unikālo digitālo arhitektūru. “Varētu teikt, ka šis ir nākamais solis, kas uzlabo to, kas tika ieviests pagājušajā gadā [ar iX],” stāsta BMW tehniskais direktors Frenks Vēbers. “Jūs redzēsiet arī daudz uzlabojumu autonomās braukšanas jomā – 2. līmenī.” Runājot par automobiļa tehnoloģijām, BMW 7. sērija un i7 noteikti izcelsies BMW saimē un luksusa segmentā.”
20. aprīlī gaidiet pilnu 2023. gada BMW 7. sērijas un i7 modeļa atklāšanu!