2023. gada BMW i7 uzfilmēts Nirburgringas sacīkšu testēšanas laikā

Beidzot ir klāt aprīlis, un tas nozīmē, ka ir sācies mēnesis, kad BMW atklās 7. sērijas G70. Bavārijas flagmani redzēsim ne tikai ar iekšdedzes dzinējiem, bet arī ar elektrisko piedziņu. Patiesībā Nirburgringā noķertais prototips bija i7, kam zem smagas kamuflāžas bija pilna sērijveida virsbūve.

Izskatās liels un valdonīgs, un testa vadītājs redz, ka BMW novēloto atbildi uz Mercedes EQS testa autovadītājs spiež spēcīgi. Kāds varētu iebilst, ka tik lielam un smagam sedanam nav vietas “Zaļajā ellē”, taču automobiļu ražotāji iebilst pret to. Nordschleife ir vieta, kur lielākā daļa Eiropas (un Dienvidkorejas) ražotāju testē savus nākotnes modeļus. Tā ir sarežģīta un gara trase, kas ļauj uzņēmumiem izmēģināt dažādas detaļas, lai atrisinātu problēmas pirms ražošanas uzsākšanas.

2023 BMW i7 teaser 3 1 830x467

Tāds ir BMW un tā i7, kas riņķo pa “Ringu”. Bez benzīna vai dīzeļdzinēja trokšņa mēs dzirdam tikai riepu čīkstēšanu. Gluži tāpat kā iX, arī elektrisko sedanu paredzēts pārdot tikai ar xDrive. Tas faktiski nozīmē, ka visiem 7. sērijas EV modeļiem būs viens motors priekšā un otrs aizmugurē.

BMW ASV savā tīmekļa vietnē jau ir apstiprinājusi i7 xDrive60 versiju, taču tā nebūs flagmaņa apdare. Tā vietā mums ir zināms, ka M Performance versija būs krondzineklis, ko varētu dēvēt par i7 M70. Tai būtu jākalpo kā netiešam aizstājējam drīzumā pārtraucošajam M760i un tā varenajam V12. Pagaidām nekas nav oficiāli zināms, taču mēs sagaidām, ka iX M60 ar 610 ZS pārsniegs aptuveni 640 ZS.

Mīliet to vai ienīst, nākamā 7. sērija / i7 iegūs pavisam jaunu izskatu

Tas, ko redzat, ir tas, ko saņemat, jo prototipam bija pilna sērijveida virsbūve. Tas ietver BMW jau iepriekš izskanējušo dalīto priekšējo lukturu dizainu, kā arī uznirstošos durvju rokturus un plānu lentu aizmugurējiem lukturiem. Testējamā automobiļa vadītājs, iespējams, ir mainījis pneimatiskās balstiekārtas iestatījumus, jo visā spiegu video ir mainīgs ceļa klīrenss.

7. sērija un i7 ir nākamās rindā, kas saņems lielāku režģi, taču 7er LCI tik un tā nav mazas nieres. Lai gan kadros ir iemūžināta tikai ārpuse, mēs droši zinām, ka salons tiks radikāli mainīts. Papildus iDrive 8 sistēmas ieviešanai, BMW modeļa klāsta augšdaļā būs ekrāns tikai priekšējam pasažierim. Aizmugurē milzīgs 31 collas panorāmas displejs pacels aizmugurējās izklaides sistēmas pavisam jaunā līmenī.

Viss tiks atklāts mazāk nekā pēc trim nedēļām.

Avots: Automotive Mike / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru