2023. gada BMW M750e xDrive būs jaunās 7. sērijas G70 modeļu saimes labākais plug-in hibrīda modelis. Atjauninātā limuzīna ražošana sāksies šovasar ar dažādiem piedziņas agregātiem. Pieslēdzamais hibrīddzinējs M750e xDrive pievienosies ražošanas līnijām gada beigās, bet pasaules tirgos tas nonāks 2023. gada sākumā.
Runas vēsta, ka spēka piedziņu veidos B58 3,0 litru sešcilindru dzinējs, kas būs savienots ar elektromotoru, kurš uz visiem četriem riteņiem nosūtīs aptuveni 560 zirgspēkus. Turklāt M750e ir M struktūrvienības tūnings, tāpēc tam būs dažas dizaina detaļas, kas raksturīgas tā emblēmai. Tā braukšanas pieredze, visticamāk, būs uzlabota salīdzinājumā ar sākumlīmeņa BMW 745e xDrive.
Runājot par sākumlīmeņa 7. sērijas hibrīddzinēju, jaunais G70 PHEV, visticamāk, izmantos tādu pašu piedziņu kā M750e, taču ar mazāku jaudu. Nav nekādu baumu par jaudu, bet mēs domājam, ka tā būs zemāka par 500, lai nepārklātos ar M Performance modeli.
Rendering by www.instagram.com/germanysfinest43
No dizaina viedokļa jaunais luksusa limuzīns izmantos jaunu dizaina valodu, kas tika parādīta Concept XM, ar tādu pašu dalītu priekšējo lukturu izkārtojumu. Nesenie spiegu fotoattēli atklāj arī masīvu 7. sērijas ledvīšu režģi, kā arī masīvu un drosmīgu priekšpusi. Runājot par to, saskaņā ar foruma ierakstu, kas saņemts no labi informēta avota, jaunās 7. sērijas priekšējiem režģiem būs citāds izskats nekā tiem, kas tiek izmantoti pašlaik.
Režģim varētu būt viengabala rāmis. Dizains norāda uz vienotu korpusu abās pusēs, līdzīgu tam, ko esam redzējuši, piemēram, 8. sērijas modelim. Tā vidū atradīsies arī masīvs radars – risinājums, kas nepieciešams jaunā luksusa limuzīna modernajiem braukšanas palīglīdzekļiem. Tehnoloģijām pārpilnajā pilna izmēra augstākās klases sedanā būs 3. līmeņa autonomās braukšanas sistēma, taču vēl nav zināms, kuros tirgos tā saņems regulatoru apstiprinājumu.
Turklāt acīmredzot tiks piedāvātas arī iepriekš nepieejamas funkcijas, tostarp izgaismots priekšējais režģis, pilnībā automātiskas durvis a la Rolls-Royce Phantom, uzlabota Executive Lounge konfigurācija, papildu individuālās pielāgošanas iespējas un labāka Bowers & Wilkins skaņas sistēma.
Jau ziņots, ka jaunais 7. sērijas BMW, kas būs aprīkots ar pneimatisko balstiekārtu un mīksti aizveramām durvīm, tiks sākts ražot nākamā gada jūlijā un 2026. gada martā saņems viduscikla atjauninājumu, bet 2029. gada jūnijā tiks izlaists no sērijveida modeļu klāsta.