BMW i7 fināla reklāmas izlaidumā paziņots par līdz pat 625 kilometru garu WLTP diapazonu

Tehnoloģiju entuziastiem “i7” asociējas ar Intel flagmaņu procesoru, bet mums, automobiļu entuziastiem, šis burtu un ciparu apzīmējums ir saistīts ar BMW elektromobiļu flagmani. Mazāk nekā 48 stundas pirms lielās debijas 7. sērijas G70 bez iekšdedzes dzinēja ir redzams jaunā tīzeru video, kas atvieglo gaidīšanu. Facebook vietnē BMW Group publicētajā 15 sekunžu garajā klipā redzama lielā režģa izgaismotā kontūra, taču tas vēl nav viss.

Varam ieraudzīt arī dienas gaitas lukturus ar papildu kristāla elementiem. Zīmes numura zīmes beigās esošais burts “E” norāda, ka runa ir par elektromobili. Tāpat kā citos priekšskatījumos, arī interjera kadros galvenā uzmanība pievērsta sarežģītajam apkārtējam apgaismojumam aiz slīpēta stikla dekora. Vēlreiz mēs varam redzēt ievelkamo 31 collas 8K displeju aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēmai.

Lai gan pats videoklips ir vairāk par to pašu, Facebook ierakstam pievienotajā aprakstā ir vērtīga informācija. BMW atklāj, ka i7 nobraukums saskaņā ar WLTP būs no 590 līdz 625 kilometriem (367 līdz 388 jūdzes). Lai gan šie skaitļi ir provizoriski, tie sniedz priekšstatu par to, cik tālu ar vienu uzlādes reizi varēs aizbraukt ar šo elektromobili.

ASV specifikācijas BMW i7 ir novērtēts līdz 521 km (324 jūdzēm)

Lai gan WLTP standarts ir ievērojami reālistiskāks nekā NEDC cikls, ko tas aizstāja, EPA vērtējumi parasti tiek uzskatīti par tuvākiem faktiskajiem rādītājiem. Kā norādīts BMW ASV tīmekļa vietnē, tiek lēsts, ka Ziemeļamerikai paredzētais i7 nobraukums ir 324 jūdzes (521 kilometrs). Galīgie skaitļi tiks paziņoti vēlāk, taču mēs derētu derēt, ka ar nobraukuma distanci saistītām bažām nevajadzētu būt lielai problēmai.

Mēs esam piesardzīgi optimistiski noskaņoti par to, kā 2023. gada BMW 7. sērijas / i7 izskatīsies no ārpuses. Ja iX interjers ir kaut kas liecina, tad sedana salons solās būt patiesi pārsteidzošs. Kad tas nonāks pārdošanā šā gada beigās, Bavārijas modeļu klāsta augšgalā tiks uzstādīta jauna Euro 7 prasībām atbilstošu iekšdedzes dzinēju saime, kā arī vismaz viena PHEV konfigurācija.

Avots: BMW Group / Facebook

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru