BMW i7 var nobraukt aptuveni 600 km ar elektrisko piedziņu WLTP ciklā

Viens no svarīgākajiem 2022. gada BMW modeļiem ir pirmais i7 elektriskais limuzīns. Līdz pirmajām specifikācijām un fotogrāfijām ir palikušas tikai dažas nedēļas, tāpēc ziņas par to parādās lēnām. Šīs nedēļas sākumā BMW klusi publiskoja informāciju par enerģijas patēriņu. Kombinētais enerģijas patēriņš ir 22,5 – 19,5 kWh / 100 km, un ar nosacījumu, ka tas iegūs akumulatoru paketes no iX, elektriskais diapazons var tikt nedaudz atskaitīts.

BMW iX 50 izmanto 111,5 kWh akumulatoru (105,2 kWh neto izmantojamā akumulatora), kas nodrošina kopējo nobraukumu virs 600 kilometriem pēc WLTP (372 jūdzes) un 324 jūdzēm pēc EPA (ar 20 collu riteņiem). Elektriskā SUV ar xDrive50 specifikāciju ir nedaudz lielāks kombinētais enerģijas patēriņš – 23,0-19,8 kWh/100 km. Briti no Auto Express veica aprēķinus un nonāca pie aptuveni 400 jūdžu (644 kilometru) nobraukuma.

bmw i7 acoustics 23 830x552

Taču mēs uzskatām, ka kopējais nobraukums varētu nesasniegt 640 kilometrus (WLTP) un drīzāk tuvināties 600-610 kilometriem, ņemot vērā, ka i7 vajadzētu būt līdzīgam svaram kā iX. Protams, stingrākais EPA standarts uzrādīs mazāku elektrisko nobraukumu. Arī starp dažādiem i7 modeļiem būs atšķirība. Tāpat kā iX gadījumā, jaudīgākajiem i7 variantiem būs mazāks elektriskais diapazons, un svarīga nozīme būs arī riepu izvēlei.

Runājot par dažādiem modeļiem, BMW i7 M70 varētu būt augstākā modeļa nosaukums, kas ir loģiska izvēle, ja BMW vēlas pozicionēt elektrisko limuzīnu kā flagmani. Runājot par jaudu, mēs sagaidām, ka i7 ģimenes modeļi sāksies virs 400 zirgspēku robežas līdz vismaz 630 zirgspēkiem. Lielākā daļa šo skaitļu ir aplēses un balstās uz mūsu pašu zināšanām par piektās paaudzes eDrive platformu, tāpēc pagaidām tos uztveriet ar nelielu sāls graudu. Taču kopējās specifikācijas noteikti būs kaut kur šajās robežās.

Jaunā G70 BMW 7. sērijas 7. sērijas modeļa ražošana sāksies 2022. gada jūlijā, un pirmās vienības nonāks pie pircējiem vēl šajā gadā.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru