BMW i7 xDrive60L ar papildu uzlādes portu un 740L debitē Ķīnā

Jaunajai 7. sērijas / i7 modeļa publiskajai debijai bija jānotiek Pekinas automobiļu izstādē Ķīnā. Tomēr šis pasākums tika atlikts uz nenoteiktu laiku, jo ir satraucoši liels koronavīrusa gadījumu skaits. Neraugoties uz lielo neveiksmi, BMW palika pie sava sākotnējā plāna atklāt automobili, to darot digitāli. Mēs esam rakstījuši gan par ICE, gan par EV garšu, taču mēs pamanījām dažus interesantus faktus par Ķīnas versiju.

Piemēram, i7 ir papildu uzlādes pieslēgvieta, kas atrodas uz priekšējā kreisā spārna. Vērts pieminēt, ka tāda ir arī pasaules visblīvāk apdzīvotajā valstī pārdotajam i4, un to pašu varam teikt arī par nesen prezentēto i3 sedanu. Dīvainā kārtā tas neattiecas uz iX, jo tas ir pārmantojis globālā modeļa izskatu. Arī i7 iegūst “L” burtu sava nosaukuma beigās, lai gan uz priekšu virzās tikai viena riteņu bāze. Tas, visticamāk, ir tāpēc, ka Ķīnas pircēji ir iecienījuši automobiļus ar pagarinātu garenbāzi. Līdz ar to “L” pievienošana varētu piesaistīt vairāk pircēju. Jaunais 7. sērijas G70 ir lielāks par savu priekšgājēju, tāpēc burts (zināmā mērā) ir loģisks.

Ne viss ir atkarīgs no i7

G70KV.jpg.asset .1650375219959 830x374

Lai gan BMW Ķīna koncentrējas uz pilnībā elektrisku sedanu, tā nav aizmirsusi par veco labo 7er ar iekšdedzes dzinēju. Blakus esošajos attēlos redzams 740L, savukārt globālajā versijā uzmanība pievērsta jaudīgākajiem 760i xDrive un M760e xDrive. Eiropā nepieejamais 740L ir aprīkots ar sešu cilindru benzīna dzinēju ar vieglo hibrīda tehnoloģiju, aizmugurējo riteņu piedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Tas nodrošina 380 ZS (280 kW) un 520 Nm griezes momentu, kā arī 18 ZS (13 kW) un 200 Nm (147 ZS) no elektromotora. 740L līdz 62 mph (100 km/h) paātrinās 5,4 sekundēs un maksimāli sasniedz 155 mph (250 km/h). Luksusa zīmols ir paziņojis, ka būs arī daži Ķīnai specifiski piedziņas agregāti, iespējams, četru cilindru dzinējs. Tas ļautu klientiem izvairīties no dārgiem nodokļiem, kas tiek piemēroti transportlīdzekļiem ar liela darba tilpuma dzinējiem.

p2

Avots: BMW Ķīna

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru