Tā kā BMW modeļu klāsts mūsdienās ir tik plašs, šķiet, ka jaunu vai atjauninātu modeli izlaiž katru otro nedēļu. Ja jūs ilgojaties pēc laikiem, kad ģimene bija daudz mazāka, šis video ir īsts sprādziens no pagātnes. Ierīkosim savu iedomāto laika mašīnu uz 80. gadu beigām, kad E34 M5 bija iznācis un darbojās ar 3,6 litru S38, pirms 1992. gada modelim parādījās 3,8 litru motors.
Mint-kondicionēts tā laika eksemplārs devās braucienā uz Nirburgringu, kur YouTuberam Mišam Čaroudinam bija privilēģija braukt ar šo sporta sedanu. Vecās skolas skaņu celiņš nekad nenoveco, un to pašu varam teikt arī par stilu. Protams, tā specifikāciju saraksts ir bālāks salīdzinājumā ar jaunāku M5, taču entuziasti jums pateiks, ka skaitļi nenozīmē visu.
E34 M5 nāk no laikiem, kad automašīnas bija daudz mazākas un vieglākas, tāpēc tās bija vieglāk izrāvienam pagriezienā. Par laimi, Nordschleife ir daudz šādu līkumu, tāpēc mēs neesam pārsteigti, ka šis auto, neraugoties uz savu cienījamo vecumu, joprojām izraisa smaidu vadītāja sejā. Šis 1990. gadā ražotais automobilis ir vadāms kā apburošs, un tā iekšējais sešcilindru dzinējs ir gatavs uzņemt apgriezienus līdz pat gandrīz 7000 apgriezieniem minūtē.
Zaļajā ellē bija darbīga diena, un mēs varam redzēt, kā M5 apdzen diezgan daudz automašīnu. Kad priekšā bija tukšs ceļa posms, autovadītājs savu veiktspējas sedanu dzina līdz vairāk nekā 200 km/h (124 mph). Mūsdienu standartiem tas var nešķist daudz, kad pat tādiem kompaktiem automobiļiem kā AMG A45 S ir 416 ZS. Atgādinām, ka E34 modeļu klāsta lielākajam modelim bija jāiztiek ar aptuveni 100 ZS mazāk.
Šodienas M5 ar ierobežotas sērijas CS specifikāciju ir divreiz jaudīgāks par šo automobili, bet vai tas ir divreiz jautrāks?
Avots: Miša Čaroudins / YouTube