Šī 2008 E65 ALPINA B7 pārdošana ir vilinoša, bet biedējoša

Es domāju, ka var pieņemt, ka lielākā daļa BMW fanu ir arī diezgan sīvi ALPINA fani. Dažiem vairāk nekā citiem, taču vairumam Bimmer fanu ALPINA ir īpaša vieta sirdī. Šī simpātija pret šo zīmolu var arī likt viņiem nepamanīt dažas problēmas, kas saistītas ar konkrētiem automobiļiem. Piemēram, šis 2008. gada E65 ALPINA B7.

E65 paaudzes 7. sērijas BMW, iespējams, ir viens no vismazāk iecienītajiem automobiļiem BMW vēsturē. Pirmkārt, tas nekad nav bijis īsti pievilcīgs, jo E65 bija pirmais automobilis, kas ieguva “Bangle Butt” iesauku, kas tika nosaukts tā laika BMW dizaina vadītāja Krisa Bangla vārdā. Tomēr šis konkrētais ALPINA B7 ir balstīts uz pārveidoto E65, kas izskatījās nedaudz labāk.

Vēl viens iemesls, kādēļ vilcinās iegādāties jebkuru E65 modeļa iterāciju, ALPINA vai citu, ir tā diezgan šausmīgā reputācija, jo tas ir neuzticams un dārgs apkope. To tikai pasliktinās tas, ka tas ir ALPINA, jo tā motors ir diezgan atšķirīgs no standarta E65 V8, kas nozīmē, ka dažas tā detaļas ir ne tikai dārgākas, bet arī grūtāk pieejamas. Jāatzīst, ka šī konkrētā automašīna ir ar mazu nobraukumu – odometra rādītājā ir tikai 25 800 jūdzes, un šķiet, ka tā ir bijusi labi uzturēta, tāpēc tai vajadzētu būt labai uz kādu laiku.

2011 alpina b7 501 750x437

Vai šī ALPINA B7 ir tā vērta, lai riskētu ar iespējamu finansiālu sabrukumu? Tā specifikāciju saraksts, pateicoties ALPINA pielāgotam 4,4 litru V8 ar kompresoru, kas attīsta 500 zirgspēku jaudu un 516 ZS griezes momentu, noteikti šķiet, ka tā. Visa šī jauda caur sešpakāpju automātisko transmisiju tiek novadīta tikai uz aizmugurējiem riteņiem. Un, neraugoties uz Bangle Butt dizainu, tā ALPINA zilā virs krēmkrāsas smilškrāsas krāsojuma shēma ir neticama.

Šī raksta tapšanas brīdī līdz izsoles beigām ir atlikušas sešas dienas, un pašreizējais solījums ir 18 000 ASV dolāru. Cik augsta būs šī ALPINA B7 ar mazu nobraukumu cena? Tas nav skaidrs, bet būs interesanti redzēt, cik daudz cilvēki ir gatavi riskēt ar šādu īpašu un retu automašīnu.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru