Foto salīdzinājums: 8. sērijas BMW – LCI facelifts pret pirms LCI facelifta versiju

Ir patiešām grūti pamanīt atšķirības starp jauno LCI pārveidoto 8. sērijas BMW un pirms LCI modeļa. BMW pamatoti vēlējās samazināt ieguldījumus 8. sērijas atjaunināšanā, jo tā vienkārši netiek pietiekami labi pārdota, lai attaisnotu lielu naudas summu, kas nepieciešama par tās atjaunošanu. Tāpēc, protams, 8. sērijas LCI facelifts bija, maigi izsakoties, smalks.

Godīgi sakot, ja vien jums 8. sērija nav piederējusi jau vairākus gadus un jūs to esat iepazinis no iekšpuses un ārpuses, jūs nepamanīsiet nekādas atšķirības starp veco un jauno automašīnu. Tomēr, lai būtu godīgi pret BMW, 8. sērijas stils nekad nav bijis īsta problēma, jo tas vienmēr ir bijis labi izskatīgs automobilis. Tomēr tagad tas tomēr ir nedaudz novecojis, un nāk jauni konkurenti, tāpēc tam ir nepieciešams nedaudz atsvaidzinājums. Bet vai LCI faceliftā ir paveikts kaut kas vērtīgs?

Uz augšu priekšā

bmw 8 series facelift vs pre facelift 04 830x830

Aplūkojot abus automobiļus no malas, starp jauno un veco auto ir tikai viena būtiska atšķirība – režģis. Jaunajam automobilim režģa līstes ir platākas, un tās standarta aprīkojumā ir izgaismotas. 8. sērijas radiatora režģis vienmēr ir bijis labs – ne īpaši labi, ne slikti, vienkārši labi -, taču jaunajā LCI automobilī tas izskatās nedaudz interesantāk. Standarta apgaismojums arī padara to nedaudz īpašāku.

No sāniem

bmw 8 series facelift vs pre facelift 00 830x830

Ja jūs varat man parādīt būtiskas atšķirības starp veco un jauno LCI automašīnu no sāniem, es jums parādīšu, ka esat melis. Abi automobiļi no sāniem ir identiski, un LCI faceliftā nav veiktas nekādas pamanāmas izmaiņas. Tomēr tas nav nemaz tik slikti, jo 8er vienmēr bija lieliski izskatījies no profila. Tomēr ikviens, kas cer uz atjauninājumiem, būs vīlies.

Aiz muguras

Tas pats attiecas uz aizmuguri, kur starp abiem automobiļiem nav ievērojamu atšķirību. Es domāju, ka LCI modelis varētu iegūt trīsdimensiju aizmugurējos lukturus, kā tas bija X3 LCI, taču šādi uzlabojumi netika veikti. Tā vietā jaunais LCI automobilis izskatās tieši tāpat kā pirms LCI.

Iekšpusē

Vienīgās būtiskākās izmaiņas, kas veiktas BMW M8 iekšpusē, bija tās, ka no M3 un M4 modeļiem tika pārņemti oglekļa šķiedras ķeblīšu sēdekļi. Standarta 8. sērijas modeļi faktiski nav saņēmuši nekādas izmaiņas, izņemot stūres ratu, kam ir dobs apakšējais spieķis. Pārējais salons ir nemainīgs. BMW nav pat piešķīris tam atjaunināto iDrive sistēmu no iX un i4 modeļiem.

Kopumā

BMW 8. sērijas modelim gandrīz netika veiktas nekādas izmaiņas ne no ārpuses, ne iekšpuses. Domājams, ka izskats nekad nav bijis tās problēma, tāpēc tas nav nekas nopietns. Īpaši, ja ņem vērā faktu, ka 8. sērija BMW bija diezgan vājš pārdevējs. Tomēr pašreizējie 8. sērijas klienti, kas cerēja saņemt pāris atjauninājumus, kad nomainīs savu automašīnu, tā vietā atradīs tieši tādu pašu automašīnu un, visticamāk, arī zināmu vilšanos.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru