Es parasti ienīstu frāzi “viņi vairs neražo tādus, kādus agrāk”, taču, runājot par BMW dizainu, man šķiet, ka tā ir piemērojama. Daži mūsdienu BMW ir patiesi skaisti, bet neviens no tiem nespēj līdzināties E31 8. sērijas gandrīz perfektajam dizainam. Oriģinālā 8. sērija bija un joprojām ir krāšņs automobilis. Tam bija savas nepilnības – draņķīga uzticamība, pienācīgas BMW vadāmības trūkums un pārāk augsta cena, bet tas izskatījās ļoti labi. Šis konkrētais 1995. gada BMW 850Ci, krāsots BMW Individual Tobagoblau metāliskā krāsā, ir satriecošs un pašlaik tiek pārdots Prāgā.
95. gada BMW 850Ci ir izsolīts izsolē vietnē Auctomobile , un tas izskatās neticami – ar individuāli zilu krāsu, divkrāsu zilu un melnu salonu un BBS riteņu diskiem ar dziļi slīpētām virsmām. Tā ir perfekti izskatīga 8. sērija, un no tās ir jūtams klasiski stilīgs izskats. Tam ir daudz vairāk rakstura nekā pašreizējai 8. sērijai, neskatoties uz to, ka tas ir labi izskatīgs auto, un šis vecais E31 saglabās lielisku izskatu vēl daudzus gadu desmitus. Tas ir zems, glīts, ar garu motora pārsegu un īsu aizmugurējo pārsegu, nelielām nieru restītēm un uznirstošiem ārprāta lukturiem. Kāds foršs auto.
Jāatzīst, ka tās interjers ir mazliet blāvs. Šī konkrētā automobiļa krāsu shēma ir forša, bet E31 salona dizains bija mazliet “meh”. Tomēr tas ir izskatīgs, ar izteiktu 90. gadu šarmu un pilnīgi unikāls, atšķirībā no jebkura cita BMW, ko nevar teikt par pašreizējo automobili.
Tā kā tas ir BMW 850Ci, tam ir 5,0 litru V12 motors, kas attīsta 296 ZS un 332 ZS. Ņemot vērā, ka daži BMW četru cilindru dzinēji šobrīd sasniedz lielāku jaudu, E31 šķiet nedaudz lēns. Taču šo zīdaino V12 būs daudz patīkamāk lietot nekā vairumu pašreizējo BMW dzinēju. Tā piecu pakāpju automātiskā pārnesumkārba mazliet sabojā pieredzi, taču tas nekas, ja jums ir krāšņs BMW GT automobilis ar V12 un aizmugurējo riteņu piedziņu.