BMW 1. sērijas M pārdod par vairāk nekā 100 000 ASV dolāru, lai atvestu piekabi

Jau kopš debijas BMW 1. sērijas M ir bijis tāds kā neveiksmīgs neveiksminieks. Uzbūvēts no M nodaļas atliekām, izmantojot standarta BMW N55 dzinēju un balstoties uz viena no tā laika BMW neparastākā izskata automobiļiem, 1. sērijas M auto jau no paša sākuma šķita, ka tas ir lemts bojā. Tomēr 1M galu galā izrādījās daudz vairāk nekā tā sastāvdaļu summa, pārsteidzot entuziastus ar savu izcilo vadāmību. Tomēr, lai gan entuziastu pieprasījums pēc ierobežotas sērijas 1M pieauga, cenas tā arī nekad nebija tik trakas. Līdz pat šim brīdim, kad pavisam svaigs 1. sērijas M tikko tika pārdots Bring-A-Trailer par vairāk nekā 100 000 ASV dolāru.

Cik mums zināms, šis ir pirmais 1. sērijas M BMW, kas ASV sasniedzis sešciparu summu. Tas ir neticami svaigs, jo tā pēdējais pārdevējs to iegādājās jaunu 2011. gadā (vienīgais gads, kad tas bija pārdošanā) Floridā, un tam ir tikai 2500 jūdzes. Lai gan tā nav vispieprasītākās krāsas specifikācija – melna virs melnas -, tā priekšrocība ir ārkārtīgi mazais nobraukums, viena īpašnieka statuss un godīgi trakais stāvoklis lietoto automobiļu tirgū šobrīd.

Valensijas oranžā BMW 1M, ko pielāgoja IND Distribution Attēls 3 750x500

BMW 1M joprojām ir lieliski braucams automobilis, un, jo īpaši tagad, kad mūsdienu M automobiļi kļūst daudz sarežģītāki un dīvaināki, tas ir vēl iekārojamāks nekā jebkad agrāk. Tā 3,0 litru turbopūtes turbodinamiskais iekšējais sešcilindru dzinējs sasniedz 335 zirgspēkus un 332 ZS griezes momentu, turklāt papildu 37 ZS pieejami overboost funkcijas laikā, un ir savienots ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Automātiskā pārnesumkārba nebija pieejama. Šie jaudas rādītāji var šķist niecīgi, jo īpaši, ja nākamajam M2 būs par aptuveni 120 zirgspēkiem vairāk, taču ar tiem ir vairāk nekā pietiekami, lai 1M būtu absolūta braukšanas prieks.

Šis lietoto automašīnu tirgus ir absurds, jo automašīnas tiek pārdotas par naudu, kas vienkārši nav aprēķināma. Lai gan 116 000 ASV dolāru par BMW 1M ir mazliet traki, tas, visticamāk, ir gudrs ieguldījums, jo šis auto, visticamāk, turpinās augt, jo puristu automobiļi izmirst un to vietā stājas elektriskie automobiļi.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru