BMW Super Bowl reklāma: Pino un BMW iX: Arnolds Švarcenegers, Salma Hajeka Pino un BMW iX

BMW šīgada Super Bowl izcīņā grasās izcelties. Bavāri ir atgriezušies kopā ar zvaigžņu sarakstu, kurā ir Salma Hajeka Pino un Arnolds Švarcenegers. Zvaigžņu piepildītajā reklāmas klipā priekšplānā izvirzīts BMW iX, ko mēs jau bijām gaidījuši. BMW Super Bowl reklāmu veidojis divkārt Oskaram nominētais režisors Braiens Beklijs. Tas tiks demonstrēts spēles pirmās ceturtdaļas trešajā reklāmas pauzē.

bmw superbowl reklāma 2022 00 830x554

Švarcenegers atveido grieķu zibens dievu Dzeusu, bet Hajeka Pino spēlē viņa sievu, dievieti Hēru, un viņi dodas prom no Olimpa kalna uz mierīgu dzīvi Palmspringsā, Kalifornijā. Tomēr pensionēšanās vienmuļība ātri vien apgrūtina Dzeusu, kuru sāk nomākt cīņa ar zemes elektroniku un nemitīgie mirstīgo kaimiņu lūgumi uzlādēt viņu elektriskos golfa ratiņus un dzīvžogu šķēres. Tikmēr stāsta varone Hēra ir pilnībā aklimatizējusies un pārdzīvo pensijā. Cenšoties atgriezt Dzeusa dzīvē kādu aizrautību, viņa uzdāvina viņam pilnībā elektrisko BMW iX, kas ātri vien palīdz no jauna uzjundīt vīra elektrisko mojo. Raidījums noslēdzas ar laimīgo pāri, kas šūpojas pa ceļu savā jaunajā BMW iX, skanot Edija Granta dziesmai “Electric Avenue”, kamēr Zeus izmanto savu elektrisko jaudu, lai luksoforā iedegtu zaļo gaismu.

bmw superbowl reklāma 2022 01 830x554

“Humora pamatā ir šis leģendārais zibens dievs, kuram vajadzētu būt neiznīcināmam un kurš cīnās ar ikdienas elektroniku,” teica Švarcenegers. “Tikai tad, kad viņa ģeniālā sieva viņam uzdāvina pilnībā elektrisko BMW iX, Dzeusu pārņem elektrības varenība un viņš pilnībā atdzimst.””

Raidījuma koncepciju izstrādāja BMW vadošā ASV radošā aģentūra Goodby Silverstein & Partners. Šī reklāma ir arī Hajekas Pino debija Super Bowl reklāmas klipā un pirmā reklāma, kurā viņa un Švarcenegers ir piedalījušies valsts mēroga reklāmā.

“Šī ir mana pirmā Super Bowl reklāma – un pirmo reizi es spēlēju grieķu dievieti,” sacīja Hajeka Pino. “Septiņdesmit piecus procentus no laulībā pieņemtajiem lēmumiem par to, kur tērēt naudu, pieņem sievietes, un šajā reklāmā tieši sieviete ir tā, kas pieņem lēmumu par pareizo automašīnu, lai vīrs atgrieztos uz ceļa. Protams, šī reklāma ir izklaidējoša, bet tajā ir arī patiesa cilvēciska patiesība.”

BMW pēdējā Super Bowl reklāma parādījās 2015. gadā, un tajā piedalījās Keitija Kurika un Braiens Gumbels, un tajā bija redzams vēl viens elektromobilis – BMW i3.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru