BMW M5 Plug-In Hybrid, kas tiek vajāts no aizmugures, parādot muskuļainus spārnus

Līdzīgi kā dzinēji ar iekšdedzes dzinējiem pārgāja uz piespiedu iesmidzināšanu, arī ICE atkal tiek pārveidoti, lai pārņemtu elektrifikāciju. Hibrīddzinēju piedziņas pamatā parasti ir samazināti iekšdedzes dzinēji, taču tas nav tas, ko dara BMW M. Nesen prezentētajā M760e xDrive ir apvienots iekšējais sešcilindru dzinējs ar elektromotoru, savukārt nākamajā M5 būs V8 PHEV konfigurācija.

Vācijā, uz publiskās lietošanas ceļiem netālu no Nirburgringas sacīkstēm, ir noķerts agrīns super sedana prototips. Kā stāsta vīrietis ar kameru, kurš nolēma sekot līdzi darba stadijā esošajam automobilim, testa vadītājs bija devies uz M testu centru Nirburgā. Jau no paša sākuma četru izplūdes gāzu sistēma norāda, ka runa ir par M5, taču ir arī citas norādes.

2023 bmw m5 hybrid v8 0000 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Papildus bagāžnieka vāka spoilerim un pazeminātai sporta balstiekārtai, šīs izliektās riteņu arkas skaidri norāda, ka prototipam bija platākas riteņu riteņu riteņu riteņu arkas un mīkstas riepas, kā varētu gaidīt no 5. sērijas flagmaņa. Uzlīmes “hibrīda testa transportlīdzeklis” apstiprina, ka M5 pāries uz plug-in hibrīdiekārtu, ko mēs pirmo reizi redzēsim sērijveida XM līdz gada beigām. Šajos divos lielajos M modeļos jaunais vieglais hibrīddzinējs S68 tiks savienots ar elektromotoru.

Ja M5 jaudas ziņā būs līdzīgs Concept XM, tad gaidāms, ka tā jauda būs aptuveni 750 ZS un 1000 Nm (738 ZS). Diezgan satraucoši ir tas, ka BMW ir paziņojis, ka XM būs vissmagākais automobilis, kādu tas jebkad radīs, kas mums norāda, ka jaunais M5 varētu būt par dažiem kilogramiem smagāks nekā pašreizējā F90 paaudze.

Spriežot pēc pagaidu priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem, šis prototips ir vēl tikai izstrādes stadijā. Par ārējo dizainu komentēt ir pārāk grūti, jo testa automobilim bija bieza kamuflāža, taču mēs pamanām, ka nav liela izmēra nieru režģa. Turklāt nākamā 5. sērija / M5 neies pa dalīto lukturu ceļu, kas nav pārāk pārsteidzoši, jo X5 LCI saglabās tradicionālo izskatu. Lielākās 7. sērijas un X7 modeļi ir pārgājuši uz drosmīgāku izskatu – gan labā, gan sliktā nozīmē.

BMW ir apstiprinājis, ka jaunā 5. sērija tiks izlaista nākamgad, kad tradicionālajam sedanam pievienosies pilnībā elektriskais i5. Visticamāk, būs arī kāda M Performance versija, kas būs starp i4 M50 un i7 M70, un varētu būt arī i5 Touring.

M5 oficiālā debija, visticamāk, notiks tikai 2024. gadā.

Avots: Carspotter Jeroen / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru