2023. gada BMW X1 pēdējo reizi pirms atklāšanas

BMW 2022. gada produktu uzbrukums turpinās, un līdz trešās paaudzes X1 (U11) pasaules pirmizrādei atlikušas dažas dienas. Tikmēr kompānijas sākumlīmeņa krosovers pēdējo reizi ir ticis izlūkots, veicot testēšanu, turklāt ar nedaudz mazāku kamuflāžu nekā iepriekš. Attēlos redzams gandrīz sērijveida prototips ar iekšdedzes dzinēju, jo zem bampera skaidri redzams izpūtējs.

Vācu luksusa zīmols nāks klajā arī ar pilnībā elektrisku iX1, un abi modeļi izskatās praktiski identiski, sekojot 7. sērijas G70 un i7 modeļiem izmantotajai receptei. Jaunie spiegu kadri šķietami apstiprina izmēru palielināšanos, jo mums rodas sajūta, ka tas izskatās gandrīz tikpat garš kā oriģinālais X3. BMW mēģina (bet nesekmīgi) noslēpt vienā līmenī iestrādātos durvju rokturus, mēģinot mūs apmānīt ar baltām uzlīmēm, kas imitē vecāko rokturu dizainu.

Nieres neapšaubāmi ir lielas, taču BMW ir parādījis, ka režģis var būt vēl lielāks. Neraugoties uz masku, mums rodas iespaids par slaidākiem priekšējiem lukturiem, vienlaikus saglabājot pazīstamo “sweptback” dizainu. Tāds pats stāsts ir arī aizmugurē, kur asie aizmugurējie lukturi atjaunotajam X1 ir pakļauti diētai.

Šim kompaktajam krosoverim ir jābūt mazāka izmēra versijai, jo M35i ar augstāko specifikāciju tiks izmantota četru izplūdes gāzu sistēma, ko mēs redzēsim arī M135i faceliftā. Jā, pat četru cilindru BMW iegūst agresīvāku izplūdes gāzu konfigurāciju, lai atbalsotu Audi un AMG ar saviem sākumlīmeņa veiktspējas automobiļiem. Kopumā Q3 un GLA konkurents izskatās pieauguši, un mums patīk tas, ko mēs pagaidām redzam.

Lai gan prototipa interjers nav izspiegots, mēs negaidām nekādus pārsteigumus, jo X1 vajadzētu būt aptuveni tādam pašam instrumentu paneļa dizainam kā jaunākajam 2. sērijas Active Tourer modelim. Tā kā BMW ir krosovers, nevis minivens, tas varētu būt šur tur un tur stingrāks, taču bez būtiskām izmaiņām. iDrive 8 ir pašsaprotama, tāpēc gaidāms 10,25 collu vadītāja displejs un 10,7 collu skārienekrāns, kas atspoguļos ģimenes apvidnieku.

Būs pieejams vieglo hibrīddzinēju klāsts, kā arī vēl viens plug-in hibrīddzinējs, bezemisiju iX1 un uz veiktspēju orientētais M35i. Visticamāk, ka ne visi spēka agregāti būs pieejami jau izlaišanas brīdī, jo M Performance modelis, visticamāk, tiks piedāvāts vēlāk. Runājot par elektrisko piedziņu, uzņēmums jau ir paziņojis, ka tā tiks laista tirgū drīz pēc modeļa ar iekšdedzes dzinēju.

BMW sociālajos medijos ir sācis atpakaļskaitīšanu līdz pasaules pirmizrādei, tāpēc gaidiet, ka X1 tuvākajās dienās tiks atklāts.

2023 bmw x1 spy shots 01 2023 bmw x1 spy shots 02

[Fotogrāfijas instagram.com/wilcoblok]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru