Pircēja ceļvedis: Izvēle starp BMW X5 un BMW X7

Izvēle ir grūta. Pat tad, ja neviena no iespējām nešķiet, ka tā ir daudz ko upurēt, ir viegli apšaubīt sevi, ja nezināt, ko tieši meklējat. BMW faniem, kas meklē praktisku telpu, nekas nav biežāk sastopams kā mēģinājums izlemt starp X5 un X7. Par laimi, mēs esam šeit, lai palīdzētu.

BMW X5 – Veiktspēja un apdares

BMW X5 M Competition 12 830x467

Ja runa ir par BMW, veiktspēja ir svarīga, neskatoties uz to, ka pilotējat piecus tūkstošus kilogramu smagu SUV. X5 ir daudz dažādu izkārtojumu, lai pielāgotos visiem dzīvesveidiem: sDrive40i, xDrive40i, xDrive45e, M50i un X5 M. Sākot ar sDrive40i, jūs saņemsiet tikai aizmugurējo riteņu piedziņu un spēcīgu, ar turbo kompresoru uzpildāmu rindu sešcilindru dzinēju. BMW X5 xDrive40i saņems to pašu, taču ar xDrive AWD. Abiem automobiļiem ir pārliecinoši veiktspējas rādītāji, taču xDrive līdz sešdesmit minūšu ātrumam paātrinās nedaudz ātrāk – tikai 4,8 sekundes.

X5 xDrive45e ir X5 hibrīda opcija, kas piedāvā līdzīgu veiktspēju ar papildu priekšrocību – braukšanu tikai ar elektrisko piedziņu. Tas ir arī nedaudz ātrāks no 0 līdz 100 nekā xDrive40i brāļi – tikai 4,7 sekundes. Starp iekšdedzes sešdzinēju un elektromotoru, kas ievietots starp dzinēju un transmisiju, tādējādi veicinot līdzsvaru un reakciju, kopā tiek iegūti 389 zirgspēki un 443 griezes momenti. Tas nav slikti koku apskāvējam.

BMW X5 xDrive45e 3 no 29 830x467

Ar M Sporta pakotni jūs saņemsiet papildu Adaptīvo M balstiekārtu gan 40i, gan 45e modelim, kā arī pieejamos 22 collu riteņu diskus. Šie riteņi, kurus var izvēlēties ar nevainojamu un praktisku divkrāsainu sudraba vai pikantu un asu satīna melnu krāsu, šķiet kā ideāls ķirsis uz pusmūža krīzes tortes virsmas. Taču acīmredzama izvēle ir 21″ riteņu diski ar “praktiskumu un veiktspēju”. Ārpusē jūs iegūsiet krāsai pieskaņotus spārnu atlokus un agresīvāku virsbūvi. Arī daudz M emblēmu durvju sliekšņos un salona detaļās, kas atgādina, kur aizgāja jūsu 5000 dolāru.

Nākamais pakāpiens uz augšu ir X5 M50i ar V8 dzinēju ar divām turbīnām. Un, lai gan tas noteikti ir daudz aizraujošāks nekā hibrīds, būtībā tas ir vēl viens no tiem pašiem spēkratiem. Nu, izņemot 523 zirgspēkus, kas tālu attālinās to no kaut kā parasta. Tas dara tieši to, ko jūs sagaidāt – tas ir nikns, amatniecisks 523 zirgspēku ķieģelis ar (relatīvi) asu, kā spēļu automāts, vadāmību. X5 M ir vēl soli tālāk – tam ir līdzīgs dzinējs un piedziņa, taču ar 600 zirgspēkiem. Vairāk par to vēlāk.

BMW X7 – Veiktspēja un apdares

X7 piedāvājums ir nedaudz konservatīvāks – jo ir tikai divi. Jūs varat izvēlēties xDr40i, ko darbina tas pats rindu sešcilindru dzinējs, ko X5, vai M50i. X7 sver aptuveni 5400 mārciņas, bet maksimālais svars ir tuvāk 5700 mārciņām. Tas nav gluži smagsvara automašīna, un tā nav daudz smagāka par X5. Šeit redzams skaidrs praktiskuma un veiktspējas līdzsvars. Par laimi, papildu priekšrocība, ko sniedz AWD, joprojām ļauj bāzes X7 xDrive40i no 0 līdz 100 paātrināties nedaudz vairāk nekā piecās sekundēs.

BMW X7 M50i ir nepārprotams uzvarētājs veiklības ziņā, jo tam ir M adaptīvā balstiekārta, kā arī laba vecā V8 jauda. No vietas līdz sešdesmit ir 4,1 sekundes, un es neesmu pārliecināts, ka man ir nepieciešams teikt vēl daudz ko vairāk. Tas ir sešus tūkstošus kilogramu smags ķieģelis ar tam pievienotu raķeti.

BMW X5 cena un BMW X7 cena

X5 sākumcena ir 60 600 ASV dolāru. Pēc xDrive, ādas salona un Head-Up displeja iegādes cena ir daudz tuvāk 70 000 ASV dolāru. BMW X5 M50i pirms papildu aprīkojuma iegādes jums izmaksās aptuveni 90 000 ASV dolāru. Jūs neatradīsiet X5 M par summu, kas zemāka par 105 000 ASV dolāru. X7 sākumcena ir aptuveni 75 000 ASV dolāru, bet ar saprātīgu papildaprīkojumu jūs varēsiet sasniegt 80 000 ASV dolāru robežu. M50i sasniedz 100 000 ASV dolāru, bet pēc standarta aprīkojuma iekļaušanas, salīdzinot ar 40i, tas ir ļoti izdevīgs piedāvājums. Bet galu galā tas ir jūsu izvēle.

Praktiskums / funkcijas

Acīmredzot X7 ir lielāka telpa. Un, ja jums nepieciešama trešā rinda, X7 ir burtiski vienīgā iespēja. X7 var iegādāties kapteiņa krēslus, sākot no 40i līdz pat 40i. X5 tas nav iespējams. Bet, ja jūs apsverat kapteiņkrēslus, tā ir pilnīgi dzīvesstila izvēle; sēdekļu sols salokāsies, bet kapteiņkrēsli – ne. X7 lielākie izmēri joprojām ļaus tam valdīt šajā jomā – galu galā tas spēs sakraut aptuveni septiņas ar pusi kubikmetra kubikmetra mantu pret X5 sešām kubikmetra kubikmetra kubikmetra mantu mantu. Tas ir svarīgi, ja jūs pērkat šo transportlīdzekli, lai glabātu mantas.

Taču daļa no praktiskuma ir efektivitāte, un, protams, vieglāks un mazāks X5 šajā ziņā uzrāda labākus rezultātus. 21 pilsētas un 26 automaģistrālē, salīdzinot ar 19/24 X7. Ja pērkat līzingu? Es neesmu banānu eksperts, bet esmu diezgan pārliecināts, ka jūs maksājat sev aptuveni 210 ASV dolārus gadā, izmantojot tikai 10 000 nomas maksu gadā. Iedomājieties, ja jūs finansētu!

Jums ir jāmaksā tikai par to, kas jums ir nepieciešams, tāpēc lielākā daļa šo debašu ir par to, vai jums ir vai nav nepieciešama trešā rindas sēdvieta. Gan X5, gan X7 var lepoties ar vienādu vilkšanas jaudu (7200 kg neatkarīgi no dzinēja). Abi piedāvā līdzīgu uzglabāšanas vietu pēc diviem bērniem un diviem pieaugušajiem. Abi piedāvā cienījamu braukšanas dinamiku, ņemot vērā SAV baidošo pasauli.

Īpašie izdevumi

Tātad X5 modeļa augstākajā versijā mēs esam ieguvuši X5 M. Tas ir pieejams gan “standarta”, gan “Competition” versijā, un “Competition” apdare pievieno gandrīz 10 000 ASV dolāru. Par to jūs saņemat riteņus, sēdekļus, apdari, balstiekārtu, bremzes un lielu, biezu M emblēmu visur, kur vien to var uzlikt. Izpildījums ir patīkams; 617 zirgspēki “Competition” izpildījumā, un jums nav gandrīz nekā, no kā baidīties uz ceļa no luksofora. Jūs saņemat tādu pašu luksusa aprīkojumu, kādu varētu sagaidīt no mazāk īpašajiem X5.

X7 ALPINA eksistē pasaulē, kas atrodas ārpus šiem godpilnajiem pieminējumiem. Tas ir vispozitīvākais 600 zirgspēku spēks, kādu jebkad piedzīvosiet, un tas ir vienkāršākais veids, kā peldēt pūlī, vienlaikus nopelnot arī sodu par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanu. Taču tehniski tas joprojām ir X7, un tāpēc tehniski tas joprojām ir izvēles variants. Slepens padoms: 2022. gada piešķīrums ir beidzies; piesakieties jau tagad, lai rezervētu vietu interesantajam 2023. gada atsvaidzinājumam.

Mūsu Pick, pēdējais vārds

Es izvēlos BMW X5 M50i – es nesekoju līdzi savam SUV, un man nav nepieciešami papildu 100 vai vairāk zirgspēku, kas aizpilda plaisu starp M junioru un M. Es saņemu V8, man ir pietiekams paātrinājums, un es saņemu visas tehnoloģijas, kas man nepieciešamas ikdienas autovadītājam. Man nav bērnu, tāpēc man nav nepieciešams, lai aizmugurējā sēdeklī būtu vieta cilvēkiem – tikai mantām. Un lietas var izkārtot jebkurā man vajadzīgajā konfigurācijā.

Pat ja man būtu bērni, es, iespējams, vienkārši izpirktu jumta bagāžnieku un izvēlētos X5 M50i. X5 ir vienkārši pārāk daudz ietaupījumu, dolāru līdz pīrāgiem. Turklāt, kad braucu tikai es, man ir daudz labāk, ietaupot simtiem mārciņu. Turklāt X5 ir ražots kopš 2000. gada. To es saucu par BMW mantojumu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru