Sākotnējais modernais MINI, kas tika izstrādāts zem BMW korporatīvā lietussarga, patiešām bija miniatūrs – tikai 3627 mm (142,8 collas) garš. Tomēr nākamie modeļi kļuva arvien lielāki un lielāki, un ar Countryman viss nonāca pavisam jaunā līmenī. Nākamās paaudzes krosovers būs drīzāk maxi, nevis mini, liecina jauns Auto Express ziņojums.
Britu žurnāls apgalvo, ka Countryman trešā iterācija būs gandrīz 4,5 metrus gara (177 collas). Citiem vārdiem sakot, tas būs tikpat liels kā Audi Q3, Volvo XC40 vai Mercedes GLA. Ja ziņojums ir precīzs, tad izmēra lēciens būs ievērojams, ņemot vērā, ka aizejošais modelis ir tikai 4,31 metru (169,7 collas) garš.
Palielinātā platība nav pārsteidzoša, jo arī mehāniski radniecīgais BMW X1 būs daudz lielāks. Esam dzirdējuši, ka tā garums būs 4,6 metri (181,1 colla). Leipcigas rūpnīca būs pirmā rūpnīca Vācijā, kurā BMW un MINI tiks ražoti zem viena jumta. Sagaidāms, ka abas šīs rūpnīcas oficiāli tiks nodotas ekspluatācijā līdz 2022. gada beigām.
Lielāks Countryman ļaus MINI zem tā izvietot mazāku krosoveru
Ražošanas pārcelšana uz pašu ražotni nozīmē, ka Countryman vairs netiks pasūtīts VDL Nedcar Born, Nīderlandē. Līdzīgi kā BMW ar topošo iX1, arī ne tik mazajam MINI krosoverim tiks radīts pilnībā elektrisks atvasinājums. Auto Express uzskata, ka izmēra palielināšana ir nepieciešama, lai atbrīvotu vietu mazākam elektriskajam krosoveram, kas tiks ražots tuvākajos gados. Turklāt tiek plānots arī minivena tipa modelis, kas veidots pēc Urbanaut koncepta.
Visas jaunā MINI Countryman versijas būs zināmā mērā elektrificētas, jo pat bāzes modelis būs aprīkots ar 48 voltu vieglo hibrīda sistēmu. Atgriezīsies uz veiktspēju orientētais Cooper S, kas būs aprīkots ar pazīstamo 2,0 litru benzīna dzinēju ar turbokompresoru un četriem uzgaļiem. Papildus tam arī X1 M35i saņems agresīvāku izplūdes izplūdes sistēmu.