Lai gan 2022. gada BMW 2. sērijas aktīvais apvidus automobilis nav paredzēts kā sporta automobilis, tam tomēr ir jājūtas kā BMW modelim. Tāpēc BMW izmanto Active Tourer modeļu saimi, lai laistu klajā savus atjauninātos trīs un četru cilindru dzinējus. Turklāt BMW 230e Active Tourer debitē arī ar jaudīgāko no elektrotīkla uzlādējamo hibrīddzinēju, kādu BMW jebkad ražojis – 326 zirgspēki un 0-62 mph 5,5 sekundēs.
Sākot pārdošanu, būs pieejami četri spēka agregāti: BMW 218i sērijas Active Tourer (137 ZS un 170 ZS griezes moments), BMW 220i AT (170 ZS un 206 ZS, BMW 223i AT (218 ZS un 265 ZS griezes moments) un BMW 218d AT (150 ZS un 256 ZS griezes moments). Visi ar benzīnu darbināmie automobiļi ir aprīkoti ar 48 voltu vieglas hibrīdsistēmas sistēmām, bet dīzeļdzinēji – ne, un visi dzinēji ir savienoti ar jaunu septiņu pārnesumu divsajūgu pārnesumkārbu.
Būs arī BMW 230e Active Tourer, kas būs plug-in hibrīda modelis. BMW 230e xDrive Active Tourer maksimālā jauda ir 240 kW/326 ZS (ko nodrošina iekšdedzes dzinēja ar jaudu līdz 110 kW/150 ZS un elektromotora ar jaudu līdz 130 kW/177 ZS kombinācija). BMW piedāvās arī 225e xDrive Active Tourer ar 180 kW/245 ZS (ko izstrādā, kombinējot iekšdedzes dzinēju ar līdz 100 kW/136 ZS un elektromotoru ar līdz 80 kW/109 ZS).
Lai gan jaunā 2. sērijas Active Tourer ražošana ir sākusies, Vācijā to varēs iegādāties tikai 2022. gada 26. februārī. Tas pievienosies 1. sērijas hečbekam un 2. sērijas Gran Coupe uz BMW rūpnīcas Leipcigā montāžas līnijas, jo visiem trim modeļiem ir kopīgas detaļas un uz priekšējo riteņu piedziņas balstīta platforma. Nākamās paaudzes MINI Countryman pievienosies tiem 2023. gadā, papildinot to ar elektromobiļa versiju.
Lai uzzinātu vairāk par jaunajiem spēka agregātiem un citām 2. sērijas Active Tourer tehniskajām detaļām, mēs apmeklējām ekskluzīvu semināru ar BMW inženieriem.