Pirms M2 kupeja ieradīsies vēlāk šogad, M240i kalpo kā pagaidu modeļu klāsta papildinājums. Tas nav pilnvērtīgs M automobilis, taču tas ir viens no pēdējiem mazajiem automobiļiem ar iekšdedzes sešdzinēju bez elektrifikācijas. Jaunais video vēlreiz apstiprina, ka BMW nepietiekami novērtē savu automobiļu veiktspējas iespējas, jo M Performance modelis ir ātrāks, nekā tiek reklamēts.
AutoTopNL uzņemtie kadri, kas uzņemti neierobežotā autobāna posmā, sniedz mums iespēju tuvāk aplūkot dažus straujus paātrinājumus. Izmantojot uz GPS balstītu viedtālruņa lietotni, autovadītājs M240i līdz 62 mph (100 km/h) paātrināja tikai 4,07 sekundēs. Atgādinām, ka BMW oficiāli norāda, ka sporta kupejas Eiropas versijai šis sprints ir 4,3 sekundes.
Runājot par to, ka šis M240i ir veidots Vecajam kontinentam, ir vērts atzīmēt, ka automašīnai ir mazāka jauda, salīdzinot ar ASV modeli. Bavārijas kompaktajai mašīnai ar visu riteņu piedziņu un Thundernight metālisko krāsojumu ir tikai 369 ZS. Tās amerikāņu brālēns ir aprīkots ar papildu 13 ZS, iespējams, tāpēc, ka Eiropas modelim jāatbilst stingrākiem izmešu regulējumiem. Tie negatīvi ietekmē arī dzinēja skaņu, taču tas ir citas dienas stāsts.
Gaidāms pieejamāks, bet lēnāks M240i ar aizmugures piedziņu
Pats par sevi saprotams, ka iespaidīgais paātrinājuma laiks tika sasniegts, izmantojot starta kontroli. M240i veica uzdevumu no 62 līdz 124 mph (no 100 līdz 200 km/h) 10,06 sekundēs. Digitālā spidometra rādījums bija 157 mph (253 km/h), lai gan reālais ātrums bija 150 mph (241 km/h).
Lai gan manuālā pārnesumkārba nav iekļauta darba kārtībā, BMW vēl šogad pievienos aizmugures riteņu piedziņas variantu. Tas, visticamāk, būs nedaudz lēnāks, taču, no otras puses, tas būs pieejamāks nekā xDrive modelis. Pēdējā cena Amerikas Savienotajās Valstīs sākas no 48 550 ASV dolāriem, un tas nozīmē, ka M240i ar pilnpiedziņas dzinēju maksās aptuveni 46 550 dolāru. Par AWD parasti jāmaksā 2 000 ASV dolāru vai nedaudz vairāk.