Austrālijā testēts BMW M240i xDrive: Skaņas pārbaude un straujš paātrinājums

Līdz M2 G87 debijai oktobrī, M240i ir pagaidu kalna karalis. Atkarībā no tā, kur tas tiek pārdots, M Performance kupejas jauda ir vai nu 369 zirgspēki, kā tas ir Eiropā, vai 382 zirgspēki ASV pieejamajam automobilim. Austrālijā cilvēki, kas iegādājas M Lite 2er, saņem jaudīgāku konfigurāciju, pateicoties mazāk stingriem izmešu regulējumiem salīdzinājumā ar Eiropas Savienības valstīm.

Austrālijas izdevums Performance Drive kādu laiku pavadīja ar xDrive aprīkotu modeli Thundernight Metallic. Papildus jāpiebilst, ka BMW nesen sāka ražot nedaudz pieejamāku un lēnāku M240i ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Tajā dienā AWD konfigurācija noderēja uz mitra un līkumaina ceļa, pirms automašīna tika pakļauta dažiem taisnā ceļa braucieniem ar spēcīgu paātrinājumu.

Varbūt tas nav īsts M klases automobilis, taču B58 dzinēja skaņas un veiktspējas rādītāji ir diezgan stabili. Neatkarīgi no tā, vai tas notiek paātrinājuma režīmā vai no apstāšanās, ar turbokompresoru uzpildītais sešcilindru dzinējs spēcīgi velk automobili, kas ne vienmēr ir viegls. Īpaši tas attiecas uz xDrive modeli, taču jūs varat izvēlēties RWD modeli un ietaupīt 55 kilogramus (121 mārciņu).

BMW M240i xDrive 32 of 40 830x467

Performance Drive veiktajos paātrinājuma testos tika konstatēts, ka sprints no 0 līdz 62 mph (100 km/h) notiek 4,26 sekundēs. Mēs esam redzējuši labākus rezultātus, taču tas joprojām ir zemāks par BMW norādīto 4,3 sekunžu laiku. Neieslēdzot starta kontroli, M240i vajadzēja 4,67 sekundes, lai veiktu šo uzdevumu. Austrālijas žurnāls ātrgaitas kupeju pakļāva arī 0-124 mph (0-200 km/h) sprintam, kas aizņēma 14,7 sekundes.

Ar AWD aprīkotais automobilis ceturtdaļjūli veica 12,41 sekundē, sasniedzot ātrumu 186,2 km/h (115,6 mph). Iespējams, vissvarīgākais paātrinājuma tests bija no 37 līdz 68 mph (60 līdz 110 km/h), jo šajā ātruma diapazonā parasti tiek veikti apdzīšanas manevri. Kompaktajam BMW bija nepieciešamas nepilnas trīs sekundes, lai paveiktu šo uzdevumu.

BMW M pēdējais nehibrīdautomobilis – M2 – ne vienmēr būs daudz ātrāks, jo tam būs tikai aizmugurējo riteņu piedziņa. Tas būs vienīgais veids, kā 2. sērijas kupejā varēs izmantot sajūga pedāli, jo visi pārējie modeļi, tostarp šeit attēlotais M240i, ir tikai ar automātisko pārnesumkārbu.

Avots: PDriveTV / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru