Kamēr nav iznācis M2 G87, lielākā daļa 2. sērijas kupejas uzmanības tiek pievērsta M240i. Lai gan šai M Performance versijai ar Thundernight Metallic apdari ir vācu numura zīmes, patiesībā tas ir ASV specifikācijas automobilis. To ir svarīgi pieminēt, jo Eiropai ražotajiem automobiļiem ir benzīna daļiņu filtrs (OPF), un tāpēc tiem ir ievērojami pieklusināts dzinēja skaņuraksts.
Ja vēl neesat pamanījuši, automašīnas īpašnieks izvēlējās aizmugurējo sēdekļu noņemšanu, lai samazinātu svaru. Ja jums nav nepieciešama xDrive, BMW jums pārdos vieglāku M240i jau no rūpnīcas, jo nesen izziņotā aizmugures piedziņas konfigurācija samazina automašīnas svaru par 55 kilogramiem (121 mārciņu), bet ir par 2000 dolāru lētāka nekā tās AWD brālis.
YouTuberis Miša Čaroudins, kurš pārzina Nirburgringas trasi, ar divvietīgo M240i veica pilnu Nordschleife apli. Kā redzams no videoieraksta, viņš diezgan spēcīgi stūma sporta kupeju pa sarežģīto sacīkšu trasi. Tik ļoti, ka viņš iedarbināja maksimālā ātruma ierobežotāju, kas ieslēdzas pie 155 mph (250 km/h). Lai atdzesētu dzinēju, atvērās aktīvās slēģi priekšējā režģī, kas ir vēl viena zīme, ka rindas sešcilindra dzinējs “Ring” trenažieru zālē ir kārtīgi trenējies.
Izņemot aizmugurējā soliņa likvidēšanu, M240i xDrive bija pilnībā komplektēts. Miša Čaroudins uzskata, ka B58 ir pietiekami spēcīgs gan jaudas, gan griezes momenta ziņā, taču apgalvo, ka automobilim ir tendence nepietiekami stūrēt. Patiesībā viņš uzskata, ka sporta kupeju ir “diezgan grūti” vadīt un ka papildu svars salīdzinājumā ar priekšgājēju rada bažas.
Mīkstāka balstiekārta padara to drīzāk par “grand tourer”, nevis pilnvērtīgu sporta automobili, tāpēc Miša teica, ka vecais M240i bija labāka trases rotaļlieta. Jaunajam modelim komplektācijā prioritāte ir komforts, nevis sportiskums, un tiem, kas plāno ar to doties trasē, ir nepieciešamas uzlabotas bremzes.
Karsti gaidītais M2 G87 risinās visas šīs problēmas un pievienos sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu tiem, kas vēlas paši pārslēgt pārnesumus, un tas būs pēdējais tīri ICE M automobilis.
Avots: Miša Čaroudins / YouTube