335i noteikti nebija nepietiekami jaudīgs, jo tā N54 savulaik bija 300 ZS un 400 Nm (295 ZS). Lai gan salīdzinājumā ar mūsdienās pieejamo M340i tas ir bālāks, šie skaitļi ir veselīgi pat mūsdienu standartiem. Tomēr daži varētu apgalvot, ka ir iespējams veikt uzlabojumus, un šis diskrēti pārveidotais sedans ir atbilstošs piemērs.
Tā sešcilindru dzinējs ir izmainīts, lai atraisītu 400 ZS, kas labi izmantojami neierobežotā Autobahn posmā. Papildus pēcpārdošanas tūningam ir arī citi iemesli, kāpēc šis 335i ir īpašs. Pirmkārt, tas brauc uz 18 collu BMW Individual riteņu diskiem un ir aprīkots ar manuālo pārnesumkārbu. Sākotnējais īpašnieks, izmantojot Individual programmu, ir uzlabojis interjeru ar tumši zilu ādas apdari un citiem labumiem.
YouTuberAutoTopNL pazīstams ar savu apetīti maksimāli izstumt automašīnas uz Vācijas lieliskajiem lielceļiem, pavadīja laiku ar šo 335i. Mēs varam redzēt, kā viņš spidometra rādītāju pacēla līdz pat 280 km/h (174 mph). Tomēr, pamatojoties uz GPS pārbaudīto ātrumu, sporta sedans brauca “tikai” 265 km/h (165 mph).
Tīra dzinēja skaņa un lieliska veiktspēja automobilim, kas nav M markas automobilis
Šo automašīnu ir gandrīz neiespējami nemīlēt, jo daudzi apgalvo, ka tai ir tikai pareizā specifikācija. Tas nāk no laikiem, kad izmešu noteikumi nebija tik stingri kā mūsdienās, tāpēc nebija benzīna daļiņu filtra. 3,0 litru turbo motors nodrošina lielisku skaņas celiņu automobilim, kas nav M klases automobilis. Protams, caur skaļruņiem netiek sūknēts arī mākslīgs troksnis.
Vēl ir veiktspēja, kas palielināta, pateicoties jaudas palielinājumam par aptuveni 100 zirgspēkiem. Tuvojoties sarkanajai līnijai, dzinējs turpina vilkt arī pie lielākiem apgriezieniem. Automašīnas dzīvīgumu veicina arī tas, ka 3. sērijas E90 bija arī ievērojami vieglāks nekā mūsdienās pieejamais G20. Tas ir vēl viens iemesls, kāpēc mēs ilgojamies pēc vecajiem labajiem laikiem. Tomēr mēs drošāk justos pašreizējā 3er, nevis šajā piektās paaudzes modelī.