BMW i3 Sedans it kā noplūdis no Ķīnas

Pirms BMW i3 sedana pirmizrādes tirgū no Ķīnas ir noplūdusi informācija par pirmo BMW i3 sedanu. Par elektrisko BMW 3. sērijas sedanu baumoja jau gadiem ilgi, taču šī ir pirmā reize, kad mēs varam redzēt tā galīgo dizainu. Ja nosaukuma izvēle ir mazliet dīvaina – ņemot vērā, ka BMW joprojām ražo i3 hečbeku -, tad dizains tāds nav.

Tikai Ķīnai paredzētais BMW i3 Sedans ir veidots uz G20 3. sērijas modeļa bāzes, un, kā jau to varēja gaidīt, tas izskatās diezgan līdzīgi parastajam sedanam ar parasto dzinēju. Priekšpusē nieru režģim pievienoti zili akcenti, kā arī M sporta pakete. Tālāk BMW i3 Sedan ir uzstādīti jauni aerodinamiskie riteņu diski, kam seko tipiskā elektromobiļa aizmugurējā daļa, kurā nav ierasto izplūdes cauruļu. Aizmugurējā bamperī ir vairāk zilā krāsā krāsotu ieliktņu, kas norāda uz elektrisko piedziņu zem motora pārsega.

Bagāžnieks atklāj arī sīkāku informāciju par spēka konfigurāciju. Balstoties uz šiem spiegu fotoattēliem, mēs varam saskatīt modeļa nosaukumu: eDrive 35L. Tātad ir dažas atziņas. Pirmkārt, šis BMW i3 Sedans ir aizmugures piedziņas modelis. Otrkārt, tā ir 3. sērijas 3. sērijas automašīna ar garu garenbāzi, ko apzīmē “L” uz emblēmas. Visbeidzot, “35” norāda uz 3. sērijas sākuma līmeņa elektrisko sedanu. Tā kā BMW i3 sedans, visticamāk, izmanto to pašu piedziņu kā BMW i4 eDrive40, mēs sagaidām aptuveni 335 zirgspēku jaudu un aptuveni 300 jūdžu nobraukumu.

Līdz ar pirmo attēlu noplūdi tuvākajās nedēļās mēs uzzināsim vairāk par BMW i3 Sedan. Taču pagaidām skaidrs ir viens: BMW i3 ar gariem elektriskajiem riteņiem būs ekskluzīvs Ķīnas tirgū, un nav plānots to pārvest uz Eiropu vai Ziemeļameriku.

[Topa attēls: Instagram.com/germanysfinest43]

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru