BMW M340i cīnās ar Mercedes-AMG A35 slapjās sedanu dragreisa sacensībās

Nevajag vilkties apkārt – BMW M340i nav īsts M klases automobilis, tāpat kā Mercedes-AMG A35 sedans nav pilnpiedziņas AMG automobilis. Šīs veiktspējas modeļu “lite” versijas aizpilda plaisu starp parasto apdares līmeni un flagmani. Daži varētu apgalvot, ka tie piedāvā vislabāko līdzsvaru starp komfortu un veiktspēju par atbilstošu cenu, nedodot priekšroku vienai no šīm divām īpašībām uz citu rēķina.

Pēc šodienas dragreisa sacīkstēm starp M4 Competition un Toyota GR Yaris ir pienācis laiks vēl vienam nevienlīdzīgam duetam. YouTube kanāls PowerDrift sarīkoja cīņu starp diviem vācu sporta sedaniem no dažādiem segmentiem. Abiem ir pilnpiedziņa un automātiskās transmisijas ar starta kontroli, taču M340i spēlē augstākajā līgā un tam ir lielāks dzinējs.

3,0 litru motora rindu sešcilindru dzinējs, kas darbina BMW, attīsta 369 ZS un 500 Nm griezes momentu, savukārt 2,0 litru četru cilindru motoram AMG ir par 67 ponijiem mazāk un griezes moments ir par 100 Nm (74 ZS) mazāks. No otras puses, kā tas parasti notiek, salīdzinot dažādu segmentu automobiļus, kompaktais sedans no Afalterbahas ir daudz vieglāks.

2019 BMW M340i xDrive review test drive 35 830x553

Šajā dienā xDrive un 4Matic sistēma bija ļoti noderīga, jo dragreisa sacensības notika uz slapjas virsmas. Lai izlīdzinātu izredzes, būtu bijis lietderīgāk M135i nostādīt pret A35, bet kas teica, ka dragreisa sacīkstēm vienmēr jābūt godīgām?

Lai gan M340i bija neveiksmīgs starts, tam izdevās atgūt zaudēto pārsvaru un galu galā finiša līniju šķērsot pirmajam. Ceturtdaļjūdzes distanci tas veica 5,28 sekundēs, bet no 0 līdz 62 mph (100 km/h) – 5,28 sekundēs. Sprints bija diezgan sarūgtinošs, ņemot vērā BMW 4,4 sekunžu laiku, lai gan laika apstākļi bija briesmīgi.

Pēc tam abi braucēji apmainījās automašīnām, un dragreisa sacensības bija daudz ciešākas. Abi luksusa sedani kādu laiku cīnījās “kaklā un kaklā”, un galu galā uzvarēja spilgtās krāsas AMG. Ne jau tāpēc, ka mēs cenšamies atrast BMW attaisnojumus, bet M Performance 3. sērijas automašīnai bija divi aizmugurējie pasažieri, tādējādi vēl vairāk palielinot svara starpību starp abiem automobiļiem.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru