Šim pašreizējam 3. sērijas BMW, manuprāt, ir visskaistākās nieru restes no visiem pašreizējiem Bavārijas produktiem. Tās ir vienkāršas, saprātīga izmēra un labi iestrādātas priekšējā daļā. Par laimi, vismaz lielākoties tie arī paliks, jo tikko parādījās dažas jaunas nākamās 3. sērijas LCI spiegu fotogrāfijas, un šķiet, ka testa mulai ir līdzīgi režģi. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet tos var apskatīt šeit).
Līdztekus saprātīgajam radiatora režģim pašreizējai G20 3. sērijas automašīnai ir arī unikāli priekšējie lukturi, kas apakšdaļā ir ar izciļņiem, līdzīgi kā E46 3. sērijas automašīnai. Šķiet, ka tie ir atjaunināti LCI automobilim, lai gan ir grūti noteikt, cik tieši atšķirīgi tie ir, ņemot vērā kamuflāžu. Šķiet, ka kamuflāžā redzamas mazas iegriezumi apakšā, taču tie šķiet mazliet mazāki nekā pirms LCI automobiļa. Ja tas tā arī ir, tad tas atkal imitētu E46 3. sēriju, jo tās LCI priekšējos lukturīšos bija mazākas un smalkākas iegriezumi.
Arī aizmugurējā daļa acīmredzami ir nedaudz atjaunināta, taču izskatās, ka tas ir smalki. Patiesībā nav nekādu reālu atšķirību, kas būtu redzamas caur maskējumu. BMW vienmēr ir saudzīgi izturējies pret aizmugures daļas atjauninājumiem, bieži vien pievēršot uzmanību priekšējai daļai.
Konkrētajam 3. sērijas testa mulam, kas redzams šajos fotoattēlos, ir M Performance detaļas, kas redzamas uz sānu uzlīmes, aizmugurējā lūpu spoilera un priekšējā apakšējā lūpu spoilera. Tomēr, spriežot pēc vienkāršākiem dubultajiem izpūtējiem, šķiet, ka attiecīgais automobilis ir saprātīgs 3. sērijas modelis, piemēram, 330i, nevis M Performance modeļi, piemēram, M340i.
Priecājamies, ka 3. sērija saņems saprātīgu LCI, kas lielākoties saglabās to pašu pievilcīgo seju un izvairīsies no pāriešanas uz 4. sērijas krūšu daļu.