BMW 7. sērijas 7. sērijas salona pirmie iespaidi – Labākais BMW salons jebkad

Pagājušajā nedēļā, gandrīz veselu nedēļu pirms jaunās 7. sērijas oficiālās atklāšanas, Horatiu un man bija iespēja klātienē apskatīt gan jauno 7er, gan BMW i7. Tā bija abu jauno automobiļu priekšskatīšana slēgtā telpā, kurā mums ne tikai ļāva apskatīt automobiļus, bet arī sēdēt tajos, iztaustīt un spēlēties ar tehniku. Pie rokas bija arī dizaineri un vadītāji, lai atbildētu uz visiem mūsu jautājumiem par jaunajiem automobiļiem.

Dažu stundu laikā, ko pavadījām ar automašīnām, mēs par tām uzzinājām daudz jauna – gan no tehnoloģiskā, gan arī no viscerālā viedokļa. Pavadot ar tiem dažas stundas un faktiski fiziski mijiedarbojoties ar tiem, mēs, protams, labāk sapratām, kādi tie patiesībā ir, jo īpaši no iekšpuses.

bmw i7 2023 live photos interior design 19 830x554

BMW i7 interjers

Es kādu laiku pavadīju abos automobiļos – jaunajā BMW 760i ar M sporta pakotni un jaunajā BMW i7. Interesanti, ka BMW rīcībā bija arī jaunais X7 LCI, kas bija patīkams kontrasts, ļaujot mums redzēt, kā iepriekšējās paaudzes BMW interjera dizains ir salīdzināms ar jauno dizainu abos septiņniekos. Kādas ir manas domas un pirmie iespaidi par jauno 7. sērijas/i7 interjeru? Bez šaubām, tas ir labākais, ko BMW jebkad ir radījis.

Ar šo jauno 7. sērijas automobili BMW ir tuvāk nekā jebkad agrāk, lai patiesi konkurētu ar Mercedes-Benz S-klases S klases automobiļiem interjera dizaina un kvalitātes ziņā. Tas ir ne tikai inteliģenti izkārtots, perfekti ergonomisks un pārsteidzoši labi izgatavots, bet arī lieliski izskatās un ir aprīkots ar spožām tehnoloģijām, kas ir gan žilbinošas, gan patiešām pārdomātas.

Sāksim ar priekšējo daļu, kas ir gan visvairāk izmantotais salona nodalījums, gan, ironiskā kārtā, vismazāk interesantais. BMW ir paveicis patiešām lielisku darbu, lai 7. sērija izskatītos un justos daudz augstāka un interesantāka nekā iepriekšējās paaudzes modeļi, vienlaikus saglabājot to pašu nopietnību un lietišķumu. Tas ir daudz spilgtāks nekā iepriekšējā 7. sērija, taču tas nekad nešķiet izdomāts vai muļķīgs.

2023 bmw 7 series i7 live photos 14 553x830

BMW 760i aizmugurējo durvju ekrāns

Jaunais stūres rats ir jauks. Tas joprojām ir pārāk biezs, bet materiāli ir brīnišķīgi, un tas izskatās daudz labāk nekā iepriekšējais 7. sērijas stūres rats. Ar M Sport aprīkotā 760i es turēju rokās trīs spieķu, plakanas apakšdaļas, sportiska izskata stūri, un apakšējais spieķis bija izgatavots no skeletona metāla, kas tam piešķīra sportisku un gandrīz eksotisku izskatu, gandrīz kā eksotiska superauto spārnu spoilera alumīnija sviras. Turēdams šo riteni rokās, es sēdēju arī mīkstākajā un ērtākajā sēdeklī no visiem BMW, kādus šis dups jebkad ir piedzīvojis. Mīksti, bet atbalstoši – tas ir labākais veids, kā raksturot 7er priekšējos troņus.

Pirms reāli redzot automašīnu klātienē, es domāju, ka “Interaction Bar” izgaismotās instrumentu paneļa apdares daļa būs izdomāta. Un godīgi sakot, tā tāda arī ir, bet vislabākajā iespējamajā veidā. Patiesībā tai ir dažas noderīgas funkcijas, piemēram, iespēja parādīt noteiktus gaismas modeļus un mirgošanu noteiktu funkciju gadījumā, piemēram, tālruņa zvanu saņemšanas vai mākslīgā intelekta asistenta izsaukšanas gadījumā. Tātad tas var nodrošināt zināmu lietderību, bet galvenokārt tas ir paredzēts, lai izskatītos forši. Un tas patiešām izskatās forši.

Mijiedarbības josla

Interakcijas josla aptver visu instrumentu paneli un sniedzas līdz abām priekšējām durvju paneļiem, darbojoties kā tipisks apdares elements. Taču visai joslai ir kristāla izskata efekts ar žilbinošu apgaismojumu, kas ir pilnībā pielāgojams. Tā noteikti pārsteigs pasažierus, un es redzu, ka tā kļūs par BMW fanu iezīmi, ko vēlas gandrīz katrā citā automašīnā.

Taču es vēlos ātri pāriet uz aizmugurējo sēdekli, jo tieši tur luksusa automobiļi patiešām atšķiras. Šim jaunajam 7. sērijas automobilim, kā arī tā pilnībā elektriskajam i7 radiniekam ir vieni no labākajiem aizmugurējiem sēdekļiem luksusa automobiļu segmentā. Tas ir viss, ko jūs vēlaties no luksusa automobiļa aizmugurējā pasažieru nodalījuma: plašs, ērts un aprīkots ar noderīgām tehnoloģijām.

Pirmais, ko pamanāt, sēžot jaunās 7. sērijas aizmugurē, ir tas, cik ērti ir sēdekļi un cik daudz vietas ir ceļgaliem. Aizmugurē patiešām ir kā limuzīnā, bet es, jāatzīst, esmu tikai 175 cm garš, tāpēc nav nepieciešams daudz, lai man būtu ērti. Tomēr drīz vien pamanīsiet arī virkni citu lielisku funkciju, piemēram, automātisko durvju aizvēršanos, kas tiek darbināta, nospiežot pogu pie durvju roktura. Nospiediet to, un durvis aizvērsies automātiski kā Rolls-Royce. Noskaidrojiet, vai tā darbojas arī jūsu S-klasē.

Jūs nevarat pieskarties durvju pogai, nepamanot vēl vienu fantastisku funkciju. Aizmugurējo durvju paneļos ir mazi skārienjutīgie ekrāni, kas klasiskā BMW stilā ir nolietoti pret pasažieri, un tie kontrolē visu, ko var kontrolēt katrā aizmugurējā zonā: klimatu, apgaismojumu, jumta logu, saulessargus un izklaidi. Tie ir skaidri, to grafikas ir skaidras, lietotāja saskarne ir viegli saprotama, un skārienekrāni ir atsaucīgi. Tie pārspēj veco planšetdatoru, kas agrāk iznirtoja no roku balsta, jo tos ir vieglāk lietot un katram aizmugurējam pasažierim ir viens, nevis jādala/jācīnās tikai par vienu.

Runājot par izklaidi, par papildu teātra ekrānu jau ir runāts ad nauseam, bet, godīgi sakot, tas, iespējams, joprojām nav pietiekami. Tas ir neticami. Milzīgs 31 collas ekrāns izvelkas no paneļa, un to faktiski var pārvietot uz aizmugurējiem pasažieriem, lai viņi to varētu izmantot kā skārienjutīgo ekrānu, ja viņiem negribas izmantot savus durvju ekrānus. Tam ir 8k izšķirtspēja, kas ir vienkārši muļķīgs, bet ļoti apsveicams pārspīlējums, un tas ir balstīts uz Amazon Fire TV, kas nozīmē, ka tajā var palaist visas straumēšanas lietotnes, ļaujot straumēt līdz pat 8k saturu, izmantojot 5G datu savienojumu.

Nezinu, kā jums, bet man ir bērni, un iespēja straumēt viņu iecienītākos šovus un filmas no episkā ekrāna aizmugurējā sēdeklī padarītu katru ceļojumu aptuveni miljons reižu vieglāku. Turklāt, ja man piederētu 7. sērija/i7, es liktu sievai visur braukt ar mašīnu, lai es varētu noskatīties atlikušo “Severance” no aizmugurējā sēdekļa, kad absurdā jaunā 4D Bowers & Wilkins telpiskās skaņas sistēma atskaņo mugurkaulaino skaņas celiņu.

Godīgi sakot, sēžot 7. sērijas vai i7 aizmugurējā sēdeklī, tas ir ļoti aizraujoši. Ikviens, kurš ir lasījis manus rakstus, zina, ka es neesmu BMW fanbrejs un ne pārāk bieži izsaku uzslavas – esmu diezgan kūtrs cilvēks un man patīk kritizēt. Turklāt manas pastāvīgās skumjas par BMW dizaina valodu pēdējā laikā ir izraisījušas dažu BMW dizaineru komandas pārstāvju nepatiku (Horatiu zina, par ko es runāju). Tāpēc, kad es saku, ka 7. sērijas aizmugurējā sēdvieta, iespējams, ir foršākā, kādā jebkad esmu sēdējis, es to domāju nopietni.

Tehnoloģijas ir noderīgas un patīkamas, bet nav pārlieku uzbāzīgas vai nepatīkamas. Tās sēdekļi un materiāli ir izcili. Bowers & Wilkins skaņas sistēma jūs pārsteigs. Lai gan priekšējie sēdekļi nav tik satriecoši, tie joprojām ir izcili. Neapšaubāmi, jaunās 7. sērijas salons ir labākais, ko zīmols jebkad ir radījis, un tā ir pirmā reize kopš, iespējams, E38 paaudzes, kad 7. sērija interjera kvalitātes ziņā var patiesi konkurēt ar S-klasi.

Labi padarīts, BMW.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru