Vai Neue Klasse beidzot varētu radīt vienradžu BMW superauto?

BMW superauto – BMW pasaules vienradzis un katra fana sapnis. Tēma par BMW superauto parādās diezgan bieži, un ar katru jaunu automobiļu paaudzi parādās jaunas baumas. Un tas ir pamatoti, jo vienīgais BMW superauto ir radies 1978. gadā, kad Džordžeto Džugjaro (Giorgetto Giugiaro) mums piedāvāja BMW M1. Šodien BMW superauto tēma atgriežas, pateicoties Frenka Vēbera (Frank Weber), BMW RD nodaļas vadītāja, intervijai žurnālam WhichCar.

Nesen ieceltais BMW tehniskais direktors runāja par plašu tēmu loku, sākot ar jauniem iekšdedzes dzinējiem un beidzot ar nākamās paaudzes 3. sērijas un X3. Intervijas vidū superauto tēma parādījās kontekstā ar plašo un dziļo BMW klāstu, kas aptver daudzus segmentus un klientu demogrāfiju. Austrālijas žurnāls Vēberam mājināja, ka BMW modeļu klāstā trūkst “svaiga “halo” automobiļa, kas līdzinātos tādām ikonām kā M1, Z1, Z8 vai i8″.

bmw m1 supercar 00 830x553

Attēls – BMW USA

Nākamais

  • Ideāls ceļojumu kruīzauto: BMW M1 superauto

  • Labāks lietots superauto: BMW i8 vs Audi R8 – augsto tehnoloģiju un vecās skolas autobuss: BMW i8 vs Audi R8

  • BMW M vadītājs izsakās par BMW superauto

Vēbers, protams, sīkāk par nākotnes plāniem nestāstīja, taču atstāstīja mums mājienu: “Mums nav nekādu problēmu iztēloties ļoti emocionālu modeli, kas balstīts uz jaunās klases matricu,” teica BMW valdes loceklis. Un, iespējams, tagad, vairāk nekā jebkad agrāk, BMW superauto ar elektrisko piedziņu ir ļoti loģiski. NK platforma – saīsinājums no Neue Klasse – pavērs BMW jaunas iespējas automobiļu ražošanas procesu, unikāla dizaina un tehnoloģiju iepakojuma ziņā. Tāpēc BMW superauto varētu būt gan ļoti emocionāls, pateicoties unikālam dizainam, kam nav analoga BMW produktu saimē, gan arī ar elektrificētu piedziņu, kas atbilstu pašreizējām tirgus prasībām.

bmw i8 individual bmw welt 03 830x553

BMW i8 halovutomobilis tika izņemts no aprites pirms diviem gadiem, un, lai gan tas nekad netika uzskatīts par superauto, tam bija svarīga loma BMW elektrificēto produktu mārketinga stratēģijā. Tas bija un joprojām ir emocionāls produkts ar pārlaicīgu dizainu un unikāliem ražošanas procesiem. Tā pēctecis solījās būt tikpat aizraujošs, taču BMW Vision M NEXT tikai īsu brīdi dzīvoja kā konceptauto un izstāžu automobilis.

Tomēr visi šie pieņēmumi ir balstīti uz šodienas tirgus apstākļiem, un, iespējams, nākotnē ne tik praktiskam, divdurvju, eksotiskam BMW halo automobilim varētu nebūt lielas jēgas. Tā vietā mēs varētu nonākt pie BMW M klāsta automobiļiem, kas piedāvā ne tikai unikālu izskatu starp saviem vienaudžiem, bet arī praktiskumu un nepārspējamu veiktspēju. Patiesība ir tāda, ka šodienas superauto nākotnē varētu izskatīties ievērojami atšķirīgi, un tā ir interesanta problēma, ko BMW varētu izvēlēties risināt.

Un, lai gan Vēbers nestāstīja par savu redzējumu par BMW halomobili, mēs vismaz zinām, ka Minhenes komanda par to domā.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru