BMW nupat publicēja pārdošanas pārskatu par ASV tirgu, un, ņemot vērā sarežģīto 2021. gada autobūves vidi, rezultāti bija neparasti. BMW ASV pārdošanas apjomi palielinājās par 20,8% jeb 336 644 vienībām salīdzinājumā ar 2020. gadā pārdotajiem 278 732 automobiļiem. Taču pārdošanas panākumi ir globāla mēroga pasākums. Saskaņā ar BMW valdes locekļa, kas atbild par pārdošanu & mārketingu, Pītera Nota (Pieter Nota) teikto, Minhenes autoražotājs uzstādīja jaunu pārdošanas rekordu visā pasaulē.
Iepriekšējais rekords – 2 168 516 vienības – datēts ar 2019. gadu, tātad tas tika uzstādīts pirms koronas pandēmijas un pašreizējās mikroshēmu un pusvadītāju krīzes. Nota, nedaloties ar oficiālo skaitli – tas tiks paziņots tuvākajās dienās -, norādīja, ka BMW klientiem visā pasaulē pārdeva vairāk nekā 2,2 miljonus automobiļu. 2019. gadā BMW grupas zīmoli pārdeva 2,5 miljonus vienību, tāpēc vēl jāskatās, vai arī 2021. gadā šis skaitlis tiks pārsniegts.
Pīters Nota un BMW vadītājs Olivers Zipse atbildēs uz pēdējiem jautājumiem par precīziem pārdošanas rādītājiem visā pasaulē ar oficiālu paziņojumu presei pēc dažām dienām. Alkas pēc jauniem rekordiem nebūt nav apslāpušas, jo saskaņā ar Stern.de informāciju pārdošanas vadītājs arī 2022. gadā sagaida peļņu nesošu izaugsmi.
Turklāt saskaņā ar Pītera Notas teikto BMW zīmols 2021. gadā bija visveiksmīgākais premium segmentā. Šis apgalvojums nozīmē, ka BMW apsteidza savu arhīvu Mercedes-Benz. Galīgie skaitļi no visiem automobiļu zīmoliem tiks saņemti tuvākajās dienās, un tad mums būs pilnīgs priekšstats.