BMW uzsāka M nodaļas 50 gadu jubilejas svinībasth gadadienu vēl pirms jaunā gada sākuma. Pagājušā gada novembrī uzņēmums paziņoja, ka 2022. gadā pārdotajiem M / M sporta paketes automobiļiem tiks piešķirtas retro stila emblēmas. Šajā nedēļas nogalē Deitonas sacīkstēs šis pagrieziena punkts tiks atzīmēts ar ikoniskiem automobiļiem, tostarp 1980. gada M1 un 1975. gada 3.0 CSL. Retro un mūsdienu M automobiļu parāde notiks tieši pirms sacensību sākuma, un tajā piedalīsies arī daži citi smagie hiti. BMW izstādīs arī 2015. gada Z4 GTLM un 2019. gada M8 GTE, taču mēs esam diezgan droši, ka lielākā daļa skatienu būs pievērsta leģendārajam M1. Būs interesanti redzēt, vai jubilejas emblēmas pirmo reizi tiks parādītas publikai.
“Rolex 24 At Daytona” sacīkstes būs svarīgas vēl viena iemesla dēļ, jo M4 GT3 debitēs IMSA sacensībās. Pirms tam četri M4 GT4 sacentīsies piektdien no plkst. 19:35 pēc Viduseiropas laika četru stundu BMW M Endurance Challenge sacensībās. Lielās sacensības sāksies sestdien plkst. 19:40 pēc Viduseiropas laika, un izturības sacīkstēs trasē dosies trīs GT3 automobiļi.
BMW ir lieli plāni 2022. gadam, lai pienācīgi nosvinētu M pusgadsimtu, taču nav gaidāms garīgs M1 pēctecis. Tuvākajos mēnešos debitēs vairāki ceļa automobiļi, tostarp pirmais M3 Touring. Turklāt atgriezīsies arī Coupe Sport Lightweight (CSL), kas būs atkailināts, divvietīgs M4 Coupe. Šogad ieradīsies arī nākamās paaudzes M2 Coupe, kā arī sērijveida modelis XM, kas būs gatavs sērijveida modeļa ražošanai tā beigās.
2022. gadā gaidāms jauns pēc pasūtījuma izgatavots M automobilis
Plug-in hibrīda SUV ar aptuveni 750 zirgspēkiem ir otrais specializētais M modelis pēc M1. Daži bija cerējuši, ka tiks radīts atbilstošs divdurvju sporta automobilis, iespējams, veidots pēc Vision M Next koncepta, taču, šķiet, ka tas nav iekļauts dienaskārtībā. Tomēr, ņemot vērā, ka ir tik daudz M produktu, BMW nākotne izskatās spoža.