No Lincoln Blackwood līdz pat Mercedes X klasei – visi luksusa klases pikapi ir bijuši komerciāli neveiksmīgi. Gudrākais risinājums ir piedāvāt jau esoša kravas automobiļa augstākās klases apdari, nevis sākt visu no nulles. Kā piemēru var minēt Ford F-150 Limited, GMC Sierra Denali un nesen laisto Toyota Tundra Capstone.
BMW galvenajā mītnē nekad nav plānots sākt pikapa ražošanu. Tomēr Bavārijas marka ir spēlējusies ar domu par ute, izstrādājot vienreizējus modeļus. Pēdējais no tiem tika prezentēts 2019. gadā kā X7 ar gultu, taču pirms tam ir bijuši arī citi. Daži atcerēsies M3 E92, kā arī M3 E30, kas abi bija pārveidoti par kravas automobiļiem.
Audi luksusa pikaps būtu interesants, bet vai tas ir iespējams?
Audi vadītājs Markuss Dīsmans (Markus Duesmann) ne no kurienes nav izslēdzis ideju par četru gredzenu uzlikšanu luksusa pikapam. Atbildot uz Autocar jautājumu par Ingolštates darba zirga iespēju, vadītājs sacīja: “Es nevaru apsolīt, ka mēs to darīsim, bet mēs to apsveram.” Lai gan šāds apgalvojums nav pārāk daudz, galvenais vadītājs piebilda: “Patiesībā mēs – ne pārāk tālu – iespējams, kaut ko prezentēsim.”
Citiem vārdiem sakot, iespējams, ka tuvākajā nākotnē mēs redzēsim Audi konceptuālu luksusa pikapu. Vienīgais no biznesa viedokļa iespējamais veids, ko mēs varam iedomāties, būtu nākamā Volkswagen Amarok augstākās klases versija. Vācu pikaps nebūs nemaz tik ļoti vācu, jo tā pamatā būs jaunais Ford Ranger. Ja godīgi sakot, ideja par Audi kravas automašīnu uz Ford bāzes šķiet dīvaina.
VW vēl nav atklājis šeit ieskicēto otrās paaudzes Amarok, taču mēs zinām, ka tas debitēs tuvāko mēnešu laikā. To, vai Audi piedāvās tirgū luksusa pikapu, vēl nav zināms, un mēs, atklāti sakot, būsim atklāti pārsteigti, ja tas notiks.
Avots: Autocar