BMW liek ASV dīleriem atvieglot pircējiem automobiļu iepirkšanos tiešsaistē

Automašīnu iegādes pieredze ir mainījusies, jo īpaši kopš koronavīrusa pandēmijas, kas paātrināja pāreju uz iepirkšanos tiešsaistē. BMW to zina un cenšas palīdzēt tirgotājiem iemācīties, kā piesaistīt vairāk pircēju digitālajā sfērā. Nacionālās automobiļu dīleru asociācijas laikā BMW Ziemeļamerikas vadītājs Sebastians Makensens (Sebastian Mackensen) dīleru pārstāvjiem pastāstīja, kas jādara.

BMW drīzumā nesekos Teslai ar savu tikai tiešsaistes iepirkšanās pieredzi, taču digitālā komponenta uzlabojumi ir nepieciešami. “Mums ir jānodrošina, lai, ja vēlaties iegādāties BMW, jūs gūtu nevainojamu pieredzi no … ražotāja tīmekļa vietnes līdz auto dīlera tīmekļa vietnei un galīgajam pirkumam.”

Uzņēmuma izpildvaras viceprezidents Šons Bugbijs NADA sanāksmes laikā Lasvegasā atklāja interesantu informāciju. BMW skaidro, ka tiešsaistes automobiļu iepirkšanās pieredze ir “neorientēta uz piedziņu”, proti, tā nav vērsta uz dzinēja veidu. “Mēs veidojam procesu, kas ir orientēts uz klientu… un nav svarīgi, vai tas ir M klases automobilis vai pilnībā elektriskais.”

2022 bmw m5 cs 7 830x553

BMW un tā dīleri saskaras ar zemiem krājumu apjomiem globālās piegādes ķēdes trūkuma dēļ

Runājot par nebeidzamo piegādes trūkumu, Mackensensens uzslavēja dīlerus ASV par viņu elastību šajā nestabilajā laikā. Ražošanas sastrēgumus vēl vairāk ietekmē karš Ukrainā, liekot BMW pielāgot automobiļu ražošanu savās Eiropas rūpnīcās. Turklāt Magna Steyr uz divām nedēļām aptur Z4 un 5. sērijas automobiļu ražošanu Grācā, Austrijā.

BMW of North America vadītājs turpināja, ka gan uzņēmumam, gan dīleriem ir nepārtraukti jāpielāgojas pārmaiņām. Mackensens atzina, ka šķēršļi, kas saistīti ar nepieciešamo komponentu iegādi, nav pilnībā atrisināmi: “Dažas no tām jūs varat ietekmēt, citas – ne.”

Šīs problēmas nevarēja rasties sliktākā laikā, jo BMW drīzumā laidīs klajā nākamo 7. sērijas modeli. Vācijas luksusa zīmols šogad ar i7 laidīs klajā arī elektromobiļa versiju, lai konkurētu ar Mercedes EQS. 2022. gada beigās Spartanburgas rūpnīcā uz montāžas līnijas nonāks ražošanai gatavs XM. Eiropā M3 Touring sāks ražošanu kā pirmais šāda veida modelis.

Avots: Automotive News

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru