Le Mans Daytona hibrīda prototips, kas kļūs par BMW autosporta ambīciju virsotni, ir ieradies Gudvudas Ātruma festivālā. Tomēr klātesošie to nevar aplūkot tuvumā, jo tas ir daļa no skulptūras, kas veltīta M 50 gadu svinībām. LMDh sacīkšu sacīkšu automobilis svin savu publisko debiju Rietumsaseksā, un tas atrodas labā kompānijā.
Skulptūrai ir piestiprināti četri ikoniski BMW sacīkšu automobiļi: 3.0 CSL no BMW UK mantojuma parka, Jorga Millera WTTC 3. sērijas, V12 LMR un M1 Procar. Jāatceras, ka tie ir īsti transportlīdzekļi, nevis makets, bet to dzinēji ir izņemti. Saprotamu iemeslu dēļ ir noņemti visi šķidrumi.
Tāpat kā visas skulptūras, kas tapušas kopš 1997. gada, arī jaunāko darbu ir radījis mākslinieks un dizainers Gerijs Džuda. Mēs darījām visu iespējamo, lai iemūžinātu Kerplunkam līdzīgo mākslas darbu, kas Gudvudas apmeklētājiem atgādina, ka 2022. gadā aprit pusgadsimts kopš BMW M. Bavārijas marka ir diezgan plaši pārstāvēta Ātruma festivālā, un pirmo reizi M3 Touring svinēja savu publisko debiju prestižajā pasākumā.
Vēl viens ģimenes papildinājums ir tīri elektriskais iX1, kas izstādē bija pārstāvēts ar Frozen Pure Grey krāsā ieturētu modeli. Citi jaunie BMW modeļi, kas šonedēļ tika izstādīti Gudvudā, ir M760e – pirmais plug-in hibrīda M Performance automobilis – un i7, kas ir jaunā 7. sērijas G70 flagmaņa elektriskais ekvivalents.
Atgriežoties pie LMDh mašīnas un tās īpaši platās nieru režģa restes, 2023. gadā tā startēs IMSA WeatherTech SportsCar čempionātā jaunajā GTP kategorijā un gadu vēlāk varētu piedalīties Le Mans sacīkstēs. Izturības sacīkšu sacīkšu mašīna lepojas ar Dallara šasiju un izmanto plug-in hibrīda V8 spēka agregātu, kas zināmā mērā saistīts ar XM uzstādīto. Izstrādes partneri ir Williams Advanced Engineering, Bosch un Xtrac.