BMW M2 G87 uzfilmēts, kā trenējas sporta zālē “Ring” un izskatās muskuļots

Nākamo BMW modeļu spieguzņēmumu nekad nebūs par daudz, īpaši, ja runājam par M automobiļiem. Tāds ir arī M2 G87, kas tika izspiegots Nordsleifē, krājot nobrauktos kilometrus. Pirmā detaļa, ko mēs pamanījām, nav saistīta ar eksterjeru, jo mūsu uzmanību piesaistīja iDrive 8. Patiešām, BMW piešķirs M2 savu jaunāko informācijas un izklaides sistēmu atšķirībā no mazākiem kupejveida automobiļiem, kas ir iesprūduši pie iDrive 7.

bmw m2 2023 02 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

M2 G87 būs kas vairāk nekā tikai agresīvs M240i, jo jau tagad ir skaidrs, ka tiks veiktas būtiskas stila izmaiņas. Pie šīm kvadrātveida gaisa ieplūdes atverēm būs jāpierod, un bampera dizains ir diezgan sarežģīts. Plašāki gurni liecina, ka tas ir pilnpiedziņas M, nevis M Performance, kas nepieciešams, lai uz tā varētu izvietot platākas riepas labākai saķerei. Ja neesat pamanījuši, nieru režģim ir horizontālas līstes, nevis vertikāls izkārtojums kā citiem 2er variantiem.

Skatīt šo ziņu Instagram

A post shared by ᴡɪʟᴄᴏ ʙʟᴏᴋ (@wilcoblok)

Virzoties uz aizmuguri, bagāžnieka vāka spoileris ne vienmēr izskatās lielāks nekā M240i. Tomēr ir pašsaprotami, ka tiem, kas iegādāsies M Performance daļas, būs lielāks un/vai atbilstošs spārns. Četru izplūdes atveru diametrs ir dāsns, kas liek domāt, ka BMW testēja M2 G87 Competition. Pagājušajā mēnesī tika noķerts cits prototips ar centrāli novietotu M Performance izplūdes gāzu, kas bija redzams M4 G82.

Kupeja ar aizmugures piedziņu, visticamāk, iezīmēs BMW M automobiļu, kurus darbina tikai iekšdedzes dzinēji, gala sākumu. Vēl šogad XM pavērs ceļu elektrificētiem veiktspējas modeļiem, tostarp nākamajam M5, kas jau pamanīts ar “hibrīda” uzlīmi. M2 G87 varētu būt viena no pēdējām iespējām iegūt M modeli ar sajūga pedāli. Kā alternatīva tiek plānota automātiskā pārnesumkārba. Bavāri neplāno xDrive, jo auto būs pieejams tikai ar RWD.

bmw m2 2023 00 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Paredzams, ka atjaunotais M2, izmantojot S58 dzinēja, kas ir kopīgs ar M4 vecāko brāli, pārveidoto versiju, piedāvās aptuveni 450 zirgspēkus. Protams, tas ir pirms potenciālajiem karstajiem atvasinājumiem, jo loģika saka, ka būs vismaz CS. Turpmākajā gaitā mēs turam īkšķus par ekstrēmu M2 CSL.

Avots: wilcoblok / Instagram

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru