BMW plāno līdz 2025. gadam 25% automašīnu pārdot tiešsaistē

Ja esat rūpīgi sekojis līdzi BMW reģionālajiem speciālajiem modeļiem, iespējams, esat pamanījis kādu tendenci. Lielāko daļu šādu transportlīdzekļu var pasūtīt tikai tiešsaistē. Piemēram, šeit attēlā redzamo i7 First Edition, jo šo elektrisko sedanu Japānā var iegādāties tikai interneta veikalā.

Vairumā gadījumu jūs neesat ierobežots ar noteiktām automašīnas versijām, jo BMW labprāt pārdos jums arī parastu modeli. Tie ir pakāpieni ceļā uz lielāku mērķi, ko uzņēmums cer sasniegt līdz desmitgades vidum. Sarunā ar žurnāla Forbes vecāko līdzstrādnieku Džonu Ketsīru viņa TechFirst podkastā autoražotāja vecākais viceprezidents Jenss Tīmers (Jens Thiemer) sniedza interesantu atklājumu.

BMW uzskata, ka jau pēc trim gadiem 25 % tā klientu iegādāsies automašīnu, vienkārši veicot dažus peles klikšķus. Viņš turpināja, ka, lai gan automobiļu iegāde pakāpeniski pārvietojas tiešsaistē, tradicionālie dīleri joprojām ir svarīgi. Galu galā fiziska atrašanās vieta ir vienīgais veids, kā potenciālais klients var patiesi iepazīties ar automašīnu.

Tie, kas vēlas iziet no savas komforta zonas, varēs veikt virtuālos izmēģinājuma braucienus. Kā tas notiks? Acīmredzot automobiļu iepirkšanās pieredzi varētu paplašināt metaversālā. Faktiskajiem dīleriem jaunajā digitālajā laikmetā joprojām būs sava loma, jo “joprojām ir nepieciešami – lai klientu ceļojums būtu perfekts – šie pieskāriena punkti”.

Tīmers pieminēja arī fiksētas cenas, par kurām nav iespējams kaulēties, un automobiļu pārdošanu ar funkcijām, kas pieejamas, izmantojot abonementu. Aktīvā kruīza kontrole tika minēta kā piemērs funkcijai, ko BMW īpašnieks var atslēgt, kad tas ir nepieciešams, un par to nav jāmaksā pirkuma brīdī. Pats par sevi saprotams, ka, ļaujot klientiem pēc iegādes pievienot funkcijas, tiks radīta jauna ieņēmumu plūsma.

Turpmāk varat noklausīties visu 25 minūšu garu podkāstu.

Avots: John Koetsier / YouTube via Forbes

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru