Edmunds’ BMW i4 M50 pārspēj EPA norādīto diapazonu par 41 jūdzi

BMW elektromobiļi, protams, tiek salīdzināti ar Teslas, jo īpaši, ja runa ir par diapazonu. Runājot par diapazonu un uzlādi, Tesla joprojām apsteidz lielāko daļu autoražotāju, un tikai tādi zīmoli kā Lucid un Mercedes-Benz var lepoties ar lielāku diapazonu. BMW elektromobiļiem ir pietiekami labs elektrotransportlīdzekļu darbības rādiuss, taču tie nesasniedz augstos standartus, ko izvirza citi transportlīdzekļi, vismaz uz papīra. Edmunds nesen testēja BMW i4 M50 un faktiski pārspēja tā EPA aplēsto nobraukumu par 41 jūdzi.

Uz papīra Edmunds’ BMW i4 M50 maksimālais EPA norādītais nobraukums ir 227 jūdzes ar 83,9 kWh akumulatoru, 20″ riteņiem un diviem elektromotoriem. Šie divi elektromotori kopā veido iespaidīgu 536 zirgspēku un 586 ZS, un saskaņā ar Edmunds datiem tas sver 5086 mārciņas, kas ir par 1000 mārciņām vairāk nekā salīdzināms Tesla Model 3 veiktspējas rādītājs.

Lai noskaidrotu, vai tas atbilst EPA noteiktajam nobraukuma rādītājam, Edmunds i4 M50 veica savu parasto EV testu ciklu, kurā izdevās sasniegt 268 jūdzes, kas ir par 41 jūdzi vairāk nekā EPA rādītājs. Interesanti, ka tajā pašā testa cilpā ļoti līdzīgos apstākļos Edmunds Tesla Model 3 Performance nespēja pat sasniegt savu EPA norādīto rādītāju.

2022 bmw i4 m50 portimao blue 04 830x553

Ir interesanti redzēt, ka BMW i4 M50 pārsniedz savu EPA rādītāju, jo tam ir daudz kas, kas darbojas pret to. Tas ir ne tikai ārkārtīgi smags, smagāks par daudziem SUV, bet arī nav īpaši aerodinamisks, ņemot vērā, ka tā pamatā ir 4. sērijas Gran Coupe. Salīdzinot ar citiem elektromobiļiem, BMW i4 M50 nav īpaši efektīvs, vismaz no pirmā acu uzmetiena. Taču patiesībā tas ir pārsteidzoši labs, kas liecina par BMW elektriskajiem spēka agregātiem un akumulatoru tehnoloģijām.

Protams, pat 268 jūdžu trūkst, salīdzinot ar konkurentiem, piemēram, iepriekš minēto Model 3 Performance. Tomēr 268 jūdžu jūdzes joprojām ir vairāk nekā pietiekami lielākajai daļai klientu, un BMW nobraukums tikai turpinās palielināties, jo BMW izstrādās vairāk no pašiem pamatiem uzbūvētu elektromobiļu. Nākotne izskatās spoža, ja BMW spēs turpināt uzlabot savu efektivitāti.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru