Jauns BMW M automobilis maijā debitēs Concorso d’Eleganza Villa D’Este izstādē

M’s 50th Jubileja ir sākusies ļoti veiksmīgi, jo mēs jau esam redzējuši vienu automašīnu, un ir tikai februāris. Jāatzīst, ka M8 LCI piedzīvoja tikai diskrētu faceliftingu, taču līdz gada beigām ir plānots atklāt būtiskākus debijas modeļus. Viens no tiem notiks maijā 2022. gada Concorso d’Eleganza Villa D’Este izstādē.

Komo ezers kalpos par “ekskluzīvas jaunā BMW M automobiļa pasaules pirmizrādes” norises vietu. Uzņēmums nesniedz sīkāku informāciju par to, ko mēs redzēsim izstādē, kas notiks no 20. līdz 22. maijam. Paziņojums par jaunu veiktspējas automobili ir paslēpts mājaslapā, kurā tiek atzīmēta M pusgadsimta pastāvēšanas jubileja.

Šogad Concorso d’Eleganza Villa D’Este pulcēs arī klasisko M automobiļu kolekciju, tostarp vienreizējos automobiļus. BMW organizēs M parādi, kurā piedalīsies dažādu laikmetu automobiļi, lai izceltu dažus no zīmola lielākajiem hitiem. Šonedēļ publiskotajam videoklipam “We are M” vācu luksusa zīmols arī organizēja plašu veco un jauno automobiļu pulcēšanos, sākot ar M1 Procar un beidzot ar Concept XM.

BMW M Historic logo 27 830x553

Labi, kuru jaunu M klases automobili mēs redzēsim pēc aptuveni trim mēnešiem? Ir dažas ticamas atbildes, kas nāk prātā. 2022. gada Concorso d’Eleganza Villa D’Este varētu notikt M2 Coupe pasaules pirmizrāde. Mazākais no BMW pilnpiedziņas M automobiļiem atkal piedāvās gan manuālo, gan automātisko pārnesumkārbu. Atšķirībā no sava lielākā brāļa M4 ar papildu xDrive, jaunais M2 joprojām būs tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu.

2022. gadā debitēs vismaz četri jauni M automobiļi

Ja nē, BMW varētu izlemt izlaist ilgi gaidīto M3 Touring. Šis veiktspējas universālis ir ilgi gaidīts un beidzot dosies pakaļ AMG C63 kombi un Audi RS4 Avant. Bavāri jau vairākkārt ir kairinājuši ātro kombi, tāpēc var droši apgalvot, ka debija notiks drīzāk agrāk nekā vēlāk. Kamēr nākamais C63 samazināsies līdz četru cilindru PHEV konfigurācijai, M3 ar garo jumtu aizņemsies iekšdedzes sešcilindru dzinēju no sedana.

Trešais scenārijs ir M4 CSL, kas ir versija ar divām sēdvietām un vairāk nekā 100 kilogramu (220 mārciņu) mazāku svaru. Baumo, ka BMW pārdos šo automobili tikai ar RWD un automātisko pārnesumkārbu. Tomēr nesenā ziņojumā teikts, ka tiek plānots ar rokām būvēts M4 GT/H, kas konfigurēts tāpat kā CSL, bet ar manuālo transmisiju. Burts “H” esot apzīmējis H-veida pārnesumkārbu, ja vien tas nenozīmē “Heritage” vai “Hommage”. Sliktā ziņa ir tā, ka BMW, iespējams, ierobežotas sērijas speciālo versiju ASV nepārdos.

No visiem trim nosaukumiem mēs liekam priekšroku M4 CSL, jo šiem trim burtiem ir lielāka vēsturiskā nozīme pasākumā, kas godina slavenu automobiļu pagātni. Tāpēc tā būtu vispiemērotākā vieta, kur BMW varētu notraukt putekļus no Coupe Sport Lightweight.

Mēs domājam, ka Concept XM sērijveida versija tiks prezentēta gada otrajā pusē. Pieslēdzamā hibrīda SUV ar aptuveni 750 zirgspēkiem ražošana tiks uzsākta Spartanburgā 2022. gada beigās.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru