Maserati Grecale Trofeo sacenšas ar BMW X3 M

Izskatās, ka BMW X3 M saņems vēl vienu itāļu modeli. Pirms šodienas X3 M spēcīgākais konkurents bija Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, 503 zirgspēkus spēcīgs apburošs SUV. Tagad ir parādījies ļoti tuvs Stelvio radinieks, kas spēlēs tajā pašā spēļu laukumā, kurā X3 M – Maserati Grecale Trofeo.

Trofeo ir standarta Maserati Grecale, kas pats par sevi ir standarta X3 konkurents, karstā versija. Tas izskatās ļoti līdzīgs Maserati ģimenes SUV, līdzīgs necilajam Levante, tikai mazāks. Tomēr šis mazākais izmērs labāk saskan ar Maserati dizaina valodu, jo tas izskatās labāk nekā tā vecākais, lielākais brālis.

Small 19082 MaseratiGrecaleTrofeo Location 830x553

Grecale Trofeo salonā ir Maserati vislabāk izskatītais interjers. Tajā ir masīva, plaša skārienjūtīga informācijas un izklaides sistēma, tāds pats skaists stūres rats, kādu atradīsiet jebkurā Alfa Romeo Quadrifoglio (kopā ar tiem pašiem fantastiskajiem pārnesumu pārslēdzējiem), un jaunas digitālās ciparnīcas. Kā jau Maserati raksturīgi, tas izskatās labi, bet es atturēšos spriest, kamēr pats nesēdēšu vienā no tiem, jo mūsdienu Maserati mēdz pievilt klātienē.

Tomēr svarīgākais ir zem motora pārsega, kur Maserati Grecale Trofeo izmanto pavisam citu dzinēju. Tā vietā, lai izmantotu 2,9 litru V6 ar divām turbīnām no Alfa, Trofeo izmanto 3,0 litru V6 ar divām turbīnām, kura jauda ir 523 zirgspēki, kas palīdz itāļu SUV no 0 līdz 100 km/h paātrināties 3,8 sekundēs. Uz papīra Trofeo ir jaudīgāks par X3 M, taču redzēsim, kurš būs ātrāks uz ceļa, kad Maser nonāks pārdošanā.

Small 19153 MaseratiGrecaleTrofeo dashboard 830x553

Nešaubos, ka Maserati Grecale Trofeo būs ļoti ātrs. Es braucu ar Levante GTS trasē, un tas bija absolūts zvērs, un tas pat nav ātrākais Levante. Trofeo ir Maserati augstākās klases veiktspējas marķējums, tāpēc šai jaunajai Grecale versijai vajadzētu būt banāni ātrai, tikpat ātrai kā BMW X3 M Competition.

Man ir interesanti braukt ar Maserati Grecale Trofeo, jo šis zīmols pēdējā laikā ir diezgan savdabīgs. Pēdējās paaudzes Quattroporte sedans bija absolūti izcils, bet šis jaunais, ja godīgi, ir diezgan slikts. Tomēr es patiesi izbaudīju laiku, ko pavadīju Levante GTS, un biju sajūsmā par iespēju izmēģināt Trofeo, lai gan tas tā arī nenotika. Autobūves nozare ir labāka, kad Maserati ir labs, tāpēc jācer, ka šis jaunais Grecale Trofeo ir labs. Turklāt, vai nebūtu vienkārši forši, ja tirgū būtu vēl viens neprātīgi augstas veiktspējas Itālijas automobilis?

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru