SPIED: aplūkojiet gaidāmo BMW M3 CS tuvāk

Vakar mēs redzējām dažus spiegu fotoattēlus, kuros gaidāmais BMW M3 CS veica dažus karstos apļus Nirburgringā. Šajos fotoattēlos mēs redzējām, ka M3 CS aizņemsies dažus dizaina elementus no augstākās klases M4 CSL, taču tam bija arī daži savi interesanti punkti. Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos mēs vēl tuvāk aplūkojam visstingrāko M3, lai gan tie neatklāj daudz vairāk nekā iepriekšējie fotoattēli. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet jūs tos varat apskatīt šeit)

Priekšpusē BMW M3 CS izmanto tās pašas dizaina iezīmes, ko M4 CSL. Ledvīnveida režģa ieliktnis ir tāds pats, ar visu šo negatīvo telpu (iespējams, papildu dzesēšanai), un šķiet, ka arī priekšējās apakšējās gaisa ieplūdes atveres/aerodinamika ir tāda pati. Tiem, kas uztraucas, ka M3 CS varētu izskatīties vienkārši kā standarta M3 ar jaunām emblēmām, šie fotoattēli pierāda, ka tas izskatīsies daudz ļaunāks.

Aizmugurē, šķiet, daudz kas nav mainījies, un no standarta M3 to atšķir tikai ļoti smalks bagāžnieka lūpu spoileris. Lai gan tas nemaz nav tik slikti – M3 ir jauka aizmugure. Tā riteņu diski ir atšķirīgi, taču, tā kā tas ir testa mūlis, nav iespējams zināt, vai tie vispār būs sērijveida M3 CS riteņi.

2022 bmw m3 cs g80 01 830x450

Rendering by instagram.com/germanysfinest43

Vislielāko interesi, kā tas bija arī vakardienas fotogrāfijās, izraisa aizmugurējā stikla kamuflāža. Autoražotāji parasti aizmugurējos logus nemasko, taču BMW to darīja ar šo M3 testa muli. Ko BMW varētu slēpt ar šo maskējumu? Manuprāt, ir tikai divas reālas iespējas; viena ir reālistiskāka, otra – mazāk reālistiska. Visticamākais iemesls ir tāds, ka BMW slēpj aizmugurējo sēdekli, lai nerādītu M3 CS foršos aizmugurējos ķeburu sēdekļus, kas ir tieši tādi paši kā jaudīgākajam M5 CS. Mazāk ticama iespēja ir tāda, ka BMW izmantoja kādu vieglu, Perspex stila aizmugurējo stiklu, taču tas ir apšaubāms. Tomēr tas būtu forši.

BMW M3 nebūs CSL versijas, tikai M4 saņems augstākā līmeņa, trasē gatavu modeli. Tātad BMW M3 CS būs karstākā četru durvju M3 versija. Runā, ka, kad tā debitēs, tai būs aptuveni 540 zirgspēku jauda, tikai automātiskā pārnesumkārba un tikai xDrive visu riteņu piedziņa. Tas būtu loģiski, jo M5 CS ir līdzīga formula, un CS modeļi ir veidoti tā, lai pastaigātos pa smalku līniju starp ekstrēmu veiktspēju un ikdienas lietojamību. CSL modeļi ir vairāk orientēti uz autovadītāju un gatavi braukšanai trasē, tāpēc M4 CSL būs tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu.

Kad BMW M3 CS beidzot nonāks uz ceļiem, tam ir milzīgs potenciāls. M5 CS ir viens no labākajiem M automobiļiem vēsturē, un standarta M3 jau tagad ir labāks bāzes automobilis nekā standarta M5. Tātad, ja BMW M spēs izmantot to pašu burvību, ko tas izdarīja ar M5 CS, arī attiecībā uz M3 CS, tam vajadzētu būt spēcīgai autovadītāja mašīnai.

[Avots: Car Buzz] [Top Render: motor.es]

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru