SPIED: BMW 1. sērijas hečs LCI redzams jaunās fotogrāfijās

Šis pašreizējās paaudzes BMW 1. sērijas hečbeks ir interesants automobilis. Tas nav entuziastu auto, kāds bija tā priekšgājējs, taču, objektīvi runājot, tas joprojām ir labs auto. Īpaši 128ti versijā. Ja es esmu godīgs, tas lielākoties ir arī labi izskatīgs auto. Tas ir labi proporcionāls, izskatīgs un sportisks. Cerams, ka tas kļūs vēl labāks ar gaidāmo LCI faceliftā, kas nesen pirmo reizi tika redzēts, veicot publiskus testus. (Mums nepieder šīs fotogrāfijas, bet jūs varat tās apskatīt šeit).

Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos redzams drīzumā atjauninātais BMW 1. sērijas LCI, kas novietots publiskā vietā un ir tērpts ļoti smagā kamuflāžā. Spriežot pēc plašās kamuflāžas, varētu domāt, ka BMW ir veicis 1er masveida vizuālo pārveidi. Tomēr, ieskatoties tuvāk caur maskējumu, jūs pamanīsiet, ka atjauninājumi, iespējams, ir minimāli. Kopējā forma acīmredzot ir tāda pati, Hofmeistera kinkets izskatās nemainīgs, un jumta spoileris ir līdzīgs.

Lai gan caur visu maskējumu to ir grūti atšķirt, šķiet, ka priekšējie lukturi ir kļuvuši mazliet plānāki un asāki, un tas nav nekāds pārsteigums. BMW LCI atjauninājumi parasti aprobežojas ar jauniem priekšējiem lukturiem, nedaudz atjauninātām priekšējām gaisa ieplūdes atverēm un nedaudz atsvaidzinātiem aizmugurējiem lukturiem. Runājot par aizmugurējiem lukturiem, mēs nevarētu zināt, vai 1er ir jauni lukturi, jo uz šī testa modeļa tie ir tik ļoti maskēti, ka to nav iespējams noteikt.

2021 bmw 128ti 32 830x552

BMW varētu veikt arī dažus interjera uzlabojumus. Pašreizējais 1. sērijas salons ir jauks, ar sportisku, jaunības pilnu BMW interjera dizaina valodu, taču tas ir nedaudz garlaicīgs. Taču, ja salons tiktu papildināts ar dažiem jauniem apdares elementiem un atjauninātām tehnoloģijām, tas varētu palīdzēt un piesaistīt gados jaunākus pircējus. Tas ir sava veida spēles mērķis šajos sākumlīmeņa premium klases automobiļos.

Vai nedaudz jaunais izskats pēkšņi padarīs jauno 1. sēriju par entuziastu vidū vēl pieprasītāku automašīnu? Ne gluži, jo tas joprojām ir priekšpiedziņas BMW hečbeks, taču tas padarīs patīkamāku dzīvi pašreizējiem 1. sērijas īpašniekiem, beidzoties nomas līgumam. Viņi varēs nomainīt savu auto pret atjaunināto modeli un priecāties, ka tas izskatās nedaudz jaunāks.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru