SPIED: BMW 8. sērijas kabrioleta faceliftā redzamas minimālas izmaiņas

Kopš debijas BMW 8. sērijas BMW ir mazliet sarūgtinājis. Protams, vairums tās versiju ir ātras un ērtas, taču tās nav vadāmas tā, kā BMW vajadzētu, to interjers ir savam segmentam neatbilstošs, un tās visas ir pārāk dārgas. BMW apoloģēti aizstāvēs 8. sēriju, taču pārdošanas rādītāji nemelo. Ļoti maz klientu pērk 8. sēriju, jo ļoti maz klientu var attaisnot tās iegādi salīdzinājumā ar burtiski jebkuru no konkurentiem. Bet varbūt 8. sērijveida automobilim varētu būt cerība ar gaidāmo LCI faceliftā, kas tikko tika redzēts testos? (Mums nepieder spiegu fotogrāfijas, bet tās var apskatīt šeit).

Šajos jaunajos fotoattēlos redzams BMW 8. sērijas kabriolets LCI, kas veic publiskus testus. Spriežot pēc izplūdes uzgaļiem un riteņiem, šķiet, ka tas ir M850i kabriolets, kas ir viens no labākajiem 8. sērijas modeļiem. Tomēr vismaz no ārpuses šķiet, ka starp pašreizējo automobili un LCI testa mūli nav lielas atšķirības.

Godīgi sakot, neviens no mums negaidīja lielas pārmaiņas. 8. sērija netiek labi pārdota, jo automašīnai kopumā ir raksturīgas problēmas, nevis virspusējas problēmas, ko var viegli novērst ar faceliftingu. Tāpēc BMW negrasās ieguldīt maisus naudas, lai krasi mainītu 8er izskatu, lai tas atkal vienkārši netiktu labi pārdots.

2020 BMW M850i Convertible atlantis blue09 830x553

Tomēr šajos spiegu fotoattēlos nav redzams automašīnas interjers. Tieši tajā ir 8. sērijas cerības. Viena no lielākajām sūdzībām bija par to, ka salons neatbilst Porsche un Mercedes-Benz konkurentiem par tādu pašu naudu. Taču, ja BMW izdosies veikt dažas interesantas izmaiņas interjerā, padarot to greznāku un aizraujošāku, tad 8. sērijas automobilim varētu rasties iespēja sevi atpirkt. Vai mēs domājam, ka tas notiks? Nē. Vai tas ir iespējams? Domājams, ka viss ir iespējams.

Tomēr būtu žēl, ja netiktu veiktas būtiskas izmaiņas. Šajās fotogrāfijās redzamais BMW M850i kabriolets atsevišķi ir lielisks GT automobilis. Tā 4,4 litru V8 ar divām turbīnām dod 523 zirgspēkus un 553 ZS griezes momentu, kas to padara nopietni ātru. Tas arī rada lielisku troksni, ir lieliski braucams un ar iespēju nolaist jumtu un izplūdes gāzu skaņu no V8 izplūdes gāzu sistēmas iepludināt tieši ausīs. Ar labāku salonu un asāku braukšanas dinamiku tas varētu būt patiešām īpašs automobilis. Cerēsim, ka BMW izdosies veikt pietiekami daudz izmaiņu, lai palīdzētu atpirkt 8er.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru