Nupat pēc tam, kad Nirburgringā tika testēts gan nākamās paaudzes BMW M5 hibrīds, gan gaidāmais G87 M2, ir parādījušies vēl vairāk spiegu fotoattēlu no “Ringa”, kuros redzams vēl viens augstas veiktspējas M automobilis, kas veic testus. Šoreiz tas ir BMW X5 M Competition LCI. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet tos var apskatīt šeit).
Šie jaunie spiegu fotoattēli ir saistīti arī ar jaunatklātu informāciju par X5 M LCI, īpaši par tā dzinēju. BMW neparasts solis ir tas, ka X5 M Competition līdz ar LCI faceliftēšanu saņems pilnīgi jaunu dzinēju. Parasti LCI faceliftiem ir gandrīz tikai vizuāls raksturs, un visas mehāniskās vai tehniskās izmaiņas ir vai nu nelieli uzlabojumi, vai interjera tehnoloģiju uzlabojumi. Pilnīga M automobiļa dzinēja nomaiņa, lai veiktu LCI atjauninājumu, ir nedaudz neraksturīga BMW.
Tomēr BMW X5 M Competition LCI saņems tādu pašu jauno S68 dzinēju kā gaidāmais flagmanis BMW XM. Arī tas būs V8 ar divām turbīnām, bet X5 M gadījumā tas saņems arī vieglo hibrīda tehnoloģiju (XM būs pilnvērtīgs plug-in hibrīds).
Vizuāli LCI faceliftam vajadzētu būt diezgan standarta; tiks uzlabota režģa un priekšējo lukturu konstrukcija, nedaudz atjauninātas priekšējās gaisa ieplūdes atveres, izmainīti aizmugurējie lukturi un, iespējams, būs jauni riteņu diski. Nesagaidiet apjomīgu vizuālo pārveidi, taču X5 M jau ir viens no BMW visskaistākajiem modeļiem, tāpēc tas nav īpaši nepieciešams.
Pagaidām nav informācijas par jaudu, taču sagaidāms, ka tā būs līdzīga X5 M Comp pašreizējai 617 zirgspēku jaudai. Tomēr mēs nebūtu pārsteigti, ja BMW piešķirtu X5 M S68 dzinējam dažus papildu zirgspēkus, iespējams, palielinot to līdz 620 zirgspēkiem, tikai tāpēc, ka tas ir paredzēts kā uzlabojums. Jebkurā gadījumā būs interesanti redzēt, kā jaunais M motors darbina kādu parastāku, nevis unikāla izskata hibrīda SUV.
[Avots: Top Speed]