BMW XM uzfilmēts, kas izskatās pārsteidzoši, kad lielākā daļa kamuflāžas ir noņemta

Lai gan BMW uzaicināja žurnālistu grupu izbraucienā ar XM, plug-in hibrīda SUV joprojām bija maskēts gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Tagad kaķis (lielākoties) ir izņemts no maisa, jo īpašais M automobilis tika pamanīts nenoslepenā vietā netālu no lidostas. Lai gan sērijveida ražošana Spartanburgas rūpnīcā Dienvidkarolīnā sāksies tikai decembrī, šķiet, ka šim prototipam ir visas pēdējās detaļas.

Tas, ko redzat, iespējams, būs tas pats, ko saņemsiet, kad XM tiks laists pārdošanā 2023. gadā. Jā, koncepta milzīgais nieru režģis ir saglabājies, tāpat kā izplūdes gāzu uzgaļi, kas sakrauti cits uz cita. Salīdzinot ar pagājušā gada showcar, galīgajai versijai ir regulāras rokturi, kas izvirzās ārā no virsbūves, nevis ir vienā līmenī ar durvīm, kā tas ir dažiem jaunākajiem BMW automobiļiem. Sānu spoguļi ir nedaudz pārveidoti, lai tie atbilstu citiem M automobiļiem, un šķiet, ka tie ir nedaudz lielāki, lai nodrošinātu labāku redzamību.

Mēs jau zinām, ka XM tiks piedāvāts ar 23 collu diskiem, un, spriežot pēc “R23” uz riepas sānu malas, šim pirmsizlaides automobilim tie bija. Atbilstoši Concept XM aizmugurējā stikla augšējos stūros lepni redzams BMW apaļais uzraksts, bet papildu praktiskumam ir pievienots tīrītājs. Aplūkojot tuvāk, redzams, ka difuzors ir nedaudz samazināts, taču tas joprojām ir iespaidīgs sava izmēra dēļ.

Sānu profila skatā redzams gluds siluets (SUV), kas atgādina Lamborghini Urus. Melnie akcenti ir nomainījuši vara akcentus, tostarp biezā augšējā raksturlīnija un ievērojama loga rāmja daļa. Tieši virs vāciņa, kas slēpj uzlādes pieslēgvietu uz priekšējā kreisā spārna, ir X ///M logotips ar melnu kontūru, kas sasaucas ar konceptu.

Fotoattēlu komplektā ir arī ieskats salonā, kas atklāj, ka prototips tika izgatavots atbilstoši labās puses piedziņas specifikācijām. Lai gan dažos jaunākajos BMW modeļos pārgājuši uz nelielu pārnesumu pārslēgšanas sviru, XM ir ierastā pārnesumu pārslēga, kas izceļas uz āru. Sarkanā krāsā apgrieztās, programmējamās M1 un M2 pogas uzsver, ka tas ir pilnvērtīgs M automobilis, pirmais šāda veida automobilis pēc ikoniskā M1 kupeja ar vidējas jaudas dzinēju.

Prototipam bija divu toņu salons ar melnu apakšējo daļu un samtaini sarkanu augšējo daļu, kā to norāda A statņi un durvju karšu augšējā daļa. Kopumā arī interjers rada iespaidu, ka mēs saskaramies ar 99% gatavā produkta, tāpēc klientu automobiļiem daudz kas nemainīsies. Ja jūs interesē, kāpēc XM sēž tik augstu, tad, visticamāk, tas ir tāpēc, ka transportēšanas režīmā transportlīdzeklis atradās transportēšanas režīmā. Atgādinām, ka inženieri nolēma neuzstādīt pneimatisko balstiekārtu, jo tā reaģētu “pārāk gausi”.

Tā kā filmas ražošana sāksies pirms gada beigām, oficiālajai pirmizrādei jānotiek 2022. gada otrajā pusē.

Avots: wilcoblok / Instagram

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru