SPIED: parādās vēl vairāk G87 BMW M2 spiegu fotogrāfijas

Pēc BMW M240i braukšanas ir grūti neraizēties par gaidāmo G87 paaudzes BMW M2. Šī jaunā 2. sērijas šasija ir tik laba, ka, braucot ar M240i, jūs saprotat, ka tā spēj izturēt daudz lielāku jaudu un veiktspēju. Tāpēc, protams, redzot dažus jaunus nākamās paaudzes M2 spiegu fotoattēlus, mēs esam ļoti satraukti. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet jūs tos varat apskatīt šeit).

Vai tikai man šķiet, vai arī jaunais BMW M2 šajos fotoattēlos izskatās patiešām labi? Tas ir zems, plats un viduvējs, padarot jau tā labi izskatīgo M240i daudz labāku. Protams, smaga kamuflāža nosedz lielāko daļu automobiļa, aizsedzot gandrīz visas detaļas, taču kopējā forma un siluets izskatās fantastiski.

Sagaidāmi līdzīgi priekšējie un aizmugurējie lukturi kā pašreizējam M240i, taču ar citādākām ledviņu restēm, papildu aerodinamiku, agresīvākām gaisa ieplūdes atverēm un mazliet uzlabotu spoileri. Tomēr parunāsim par šīm nieru režģa restēm, jo tās, visticamāk, izraisīs strīdus BMW fanu vidū. M2 modelim nieru režģi izskatās mazliet savādāk nekā M240i. Pēdējam automobilim tie šķiet nedaudz platāki un nedaudz izliekti uz augšu. Uz BMW M2 tie šķiet mazliet kvadrātiskāki un pat mazliet smagnējāki. Tie arī aizstāj M240i vertikālo līstīšu izskatu ar horizontālām līstītēm, kas neizskatās tik labi.

Render by Kolesa.ru

Šķiet, ka BMW centās saglabāt M2 izskatu līdzīgu M3, ņemot vērā režģa ieliktņus, kas, manuprāt, bija kļūda. Kad 2. sērija debitēja, entuziasti galvenokārt uzslavēja tās nieru režģa dizainu. Tāpēc tā maiņa M2 modelim ir mulsinoša (jā, es zinu, ka dizains, iespējams, tika pabeigts pirms 2. sērijas iznākšanas, bet tomēr…).

Ja neskaita nedaudz dīvaino režģi, BMW M2 vajadzētu būt aizraujošam. Ar nedaudz pārveidoto S58 3,0 litru divturbīnu I6 ar diviem turbomotoriem M2 vajadzētu attīstīt no 400 līdz 430 zirgspēkiem atkarībā no tā, vai iegādājaties standarta automobili vai M2 Competition versiju. Šim dzinējam būs pieejama sešpakāpju manuālā (aleluja) un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Par laimi, arī piedziņa būs tikai uz aizmugurējiem riteņiem. Mēs nevaram vien sagaidīt.

[Top render by Kolesa.ru]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru