2023 BMW M2 G87 2023 BMW M2 G87 precīzs renderējums noņem maskējumu

Par M2 G87 esam apsēsti rakstījuši jau vairāk nekā gadu, tomēr BMW atklās šo automobili tikai oktobrī pirms tā izlaišanas tirgū 2023. gada aprīlī. Lai atvieglotu gaidīšanu, jūsu iecienītākais zīmols mūs ir bombardējis ar daudzajiem tīzeriem, no kuriem būtiskākais tika publicēts pirms dažām dienām. Pēdējais M automobilis, ko darbina tikai iekšdedzes dzinējs, tika parādīts krāsainā M livrejā, kas tagad ir digitāli noņemta, lai, mūsuprāt, būtu precīzs (bet joprojām neoficiāls) atveidojums.

Tāpat kā priekšgājējs, arī jaunais M2 neizskatās tik ļoti atšķirīgs no M240i. Protams, tas iegūs četru izplūdes sistēmu, spārnu atlokus un taisnstūrveida priekšējās gaisa ieplūdes atveres, taču 2. sērijas saimes lielākais suns būtiski neatšķirsies no M Performance automobiļa. Šie smalkie uzlabojumi tiks papildināti ar plašu mehānisko uzlabojumu klāstu, ko izceļ manuālās pārnesumkārbas pieejamība. Patiesībā M2 būs vienīgais veids, kā iegādāties 2er ar sajūga pedāli.

Sakiet, ko vēlaties par stilu, bet mēs visi varam piekrist, ka šī forma ir perfekta. Garais motora pārsegs un īsā aizmugure ir pazīmes, kas liecina, ka runa ir par RWD automobili ar gareniski novietotu dzinēju. Tā kā tas ir M2, tā platāki gurni un dāsni izmantotā oglekļa šķiedra piešķirs veiktspējas kupejam sportiskāku stāju, ko akcentēs paplašinātās bremzes un unikālie riteņu diski.

bmw m2 june rear1 830x467

Ar 19 collu priekšējiem riteņiem ar 275 mm riepām un 20 collu aizmugurējiem riteņiem ar 285 mm riepām M2 būs tāds pats apavs kā M4. No sava lielākā brāļa tas pārmantos arī standarta bremzes, taču bez papildu oglekļa komplekta. BMW ir informējis, ka oglekļa šķiedras jumts būs par papildu samaksu, tāpat kā individuālās krāsas un M Performance daļas.

Kā jau droši vien esat dzirdējuši, jaunā M2 jauda būs aptuveni 450 zirgspēku un veiktspējas līmenis būs aptuveni tāds pats kā vecajam M2 CS. Manuālā un automātiskā pārnesumkārba tiks pārņemta no M4, un bez jebkādām jaudas atšķirībām, jo S58 nodrošinās vienādu jaudu abos gadījumos.

Līdz oktobrim vēl tāls ceļš ejams, tāpēc BMW turpinās tīzeru kampaņu arī nākamajos mēnešos. M2 G87 gatavojas kļūt par tūlītēju klasiku, jo īpaši tāpēc, ka tas ieies vēsturē kā pēdējais M automobilis, kas izvairīsies no jebkāda veida elektrifikācijas. Protams, bāzes modelim, visticamāk, sekos M2 Competition un/vai CS, un ideālā gadījumā arī M2 CSL. Tas gandrīz notika ar F87, tāpēc ceram, ka šoreiz tam tiks dota zaļā gaisma.

Avots: Kolesa.ru | Rendering: instagram.com/kelsonik

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru